• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-11-06 21:41:54 följande:
    Agster jag kommer inte in på din sida men hon hittade inte din overall så skicka bud med någon annan så har du ju en chans till
    okidoki, då vet jag! Tack!
  • Nova76
    SmillaMilla skrev 2008-11-07 10:56:20 följande:
    Vilka har redan varit på molo lagersalgen? Vilka har bilder???? Måste ju skriva önskelistan klart ju!
    har lite bilder som du kan kika på
  • Nova76

När försvinner Molo-febern? Och när är nästa lagersalg, Katvig, Småfolk, ESL eller Molo. Hoppas det dröjer ett bra tag - det här är ju riktigt farligt för plånboken. Trots att jag var där i onsdags så har jag skickat bud idag på några saker till....

• Nova76
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:22:01 följande:
    Ni som varit på salgen...fick man ha vagnen med sig in eller hur var det???Någon av er som ska dit imorgon som har en sele att låna ut annars???????????????
    det fanns barnvagnsparkering utanför. där stod mängder med vagnar!! Jag hade min där
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 11:20:48 följande:
    Å shit vilken resfeber jag har nu   ha ha ha.. såååå flipprig
    förstår, det är ju verkligen himmelriket du ska till, hihi
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 11:24:07 följande:
    Å ja de e helt vansinnigt!!   Men vete fasiken om de finns nåt roligare Ha ha ha ska ru ha liiite till
    kanske en overall om det finns... och några små saker till... isch
  • Nova76
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:25:56 följande:
    ja men var gör jag av henne därinne då...hon lär ju springa omkring som den lilla galning hon är o försöka få allas uppmärksamhet
    du skulle haft en Ergo, de funkar kanon till Hannes och han är 2½. Hoppas du hittar någon som kan låna ut en!!
  • Nova76
    081016 1 skrev 2008-11-07 11:30:23 följande:
    Dumma jag sålde ju min Ergo i våras!
    Åh vad synd... hoppas du får tag i en annan. Där var ju iofs en del barn som gick omkring men man har ju inte direkt ro att titta själv om man ska springa efter en liten också...
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-11-07 19:50:39 följande:
    jag roade mig förut idag med att skriva upp sånt jag vill ha till nästa lagersalg. Den listan är lååång. och det är bara på höstens kollektion. Lite skadad är man nog...
    fina bilder!

På sista bilden, är det body eller tröja?
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-11-07 20:00:18 följande:
    Tack! Dominon är en tröja. Älskar den! Gillade den inte alls förrän sambon valde den när vi var inne på Rackamaja i somras. En ny sån blir det garanterat igen
    Den är superfin, vissa Molosar växer liksom på en fast man inte tycker de är wow från början, hellustigt! Den finns inte i body då? Vet du?
    Helle skrev 2008-11-07 20:02:22 följande:
    Jag funderar också över vårens salg. Jag som inte alls varit Molo-frälst innan (äldste sonen har inget förutom en overall från förra vintern) har nu börjat gilla dem masssssor!! Funderar också på att åka till våren och att göra en lista redan nu. Så vi är nog lika tokiga båda två då
    Har du förresten fått tag i något från salgen än? Eller du har fler sändebud på g?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11