• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-11 11:25:29 följande:
    Ja, KÖP NU betyder ju liksom köp nu. Annars kan man ju lika gärna vänta...
    Ja precis! Blä igen...
    Hannes 2006 & Jonathan 2008
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2008-11-11 11:26:30 följande:
    Hallå igen girls.Har varit en runda på mitt jobb, en arbetskompis fick bebis för 5 veckor sen och hälsade på idag, såååå sjukt liten, kan verkligen inte komma ihåg att Liam varit sådär liten.Vad händer här då?
    Åh, en sån liten plutt, mysigt
  • Nova76
    JuliaochNelly skrev 2008-11-11 11:33:05 följande:
    håller verkligen med annars kan man ju mejla och kolla om säljaren kan vänta med betalning alla kan ju oftast det bara man mejlar men folk fattar inte det helt enkelt ...rensade precis lillemans garderob på kläder som inte passar såååå tomt blev det så nu kan det shoppas nytt med gott samvete
    hittade du några bra erbjudande igår förresten? Vad har han för stl nu?
  • Nova76
    trunken81 skrev 2008-11-11 11:35:08 följande:
    verkligen. GRRR   Sist jag sålde gick allt smidigt, skönt när det gör det - förutom en liten grej och det var en tjej som tydligen inte tyckte att portot dög för henne (jag hade vägt noga, packat så billigt som möjligt) så hon skrev att hon tyckte 11 kr räckte i porto och sa att hon sätter in det istället, haha. (skulle kosta 22). Men sen när hon hade gjort betalningen hade hon tydligen ångrat sig för då hade hon bet 22 ändå...
    men näe? haha!! då kan det ju hända att hon får lösa ut paketet mot avgift plus extra porto... hmmm, hon hade kanske kollat upp det och det var därför hon satte in 22 kr trots allt!! Ibland undrar man vad folk håller på med!
  • Nova76
    JuliaochNelly skrev 2008-11-11 11:39:09 följande:
    inget alls och till slut så la jag ner  beror lite på faktiskt katvig & molo funkar 74 & 80 bra men jag köpte en ej silke lej suit i veckan i 86 och den sitter perfekt nu behövs inte vikas upp alls...dock så åkte en hel hög med 74 kläder nu
    Ej Sikke Lej är lite lustiga i stl ibland. J har en suit i stl 86 också som bara behöver ytterst lite uppvik. Annars har han 74 i Molo t.ex.

Vad var det för ESL du köpte?

Sms till Tradera köpare gör visst susen! Fick ett mail precis där hon bad om ursäkt och att hon hade missat mitt mail i alla andra Tradera mail. Skönt att ha det ur världen. Jag gillar inte oavslutade affärer... Nu är det första gången på länge som jag inte har ett enda plagg ute på T, känns konstigt... men ganska lugnt och skönt    
  • Nova76
    JuliaochNelly skrev 2008-11-11 12:13:01 följande:
    måste slänga in en sista fråga innan jag verkligen ska ta tag i allt här..ni som har lite mindre barn som min lilleman vad har ni på dom nu till vintern?? just nu har vi ida Ts fleece overall och åkpåse men jag vill ha något mer tills det blir lite kallar känns det som eller vad tror nI
    jag har kvar H´s POP overall som jag tänkte att J skulle ha på sig om det är riktigt kallt. Jag tycker det är lite lurigt det där för så länge de sitter i vagnen i åkpåsen är det ju lugnt med en lite tunnare overall men det händer ju ibland att de inte är nöjda med det och vill komma upp och då blir det genast för kallt med en tunnare overall... klurigt... Just nu varvar vi mellan lite olika overaller beroende på vad vi ska
  • Nova76
    Duntoffla - läste jag något innan om att Noels nya suit i BT är lite i stl? (orkar inte gå tillbaka) Tänkte spana efter en sån till J och då kanske man ska gå ner i stl. Fiiiin är den i alla fall !!
  • Nova76
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-11 12:20:16 följande:
    Mitt paket kom dag!
    tjusigt var det! Och lagom pris också! Väntar också paket från dem , förhoppningsvis idag
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-11 12:56:00 följande:
    heeeej idag har jag shoppat weeeeeiiii vilka fynd
    Vad trevligt med mer fynd!!
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-11 13:05:21 följande:
    kommer
    ingen fara! jag åker nog imorgon då! Var är det??
    ~~~~~~~~~~~Hannes & Jonathan~~~~~~~~~~~~
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11