• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

lillronya skrev 2008-11-10 21:08:43 följande:
    Host och harkel. Hon är inte 3 år än, Nikki. Bara vänta.....Har du inte vår väla-tur med min treåring i färskt minna?
    åh näe, säg inte så, blir det värre?! Fast då kan man ju resonera mer med dem... kanske...
    Hannes 2006 & Jonathan 2008
  • Nova76

God regnig morgon!

Idag blir det mys inne med lillkillen - och lite tvätt. Hoppas på ett litet paket idag, från litencorrelin. Har inte beställt där innan så jag vet inte hur snabba de är...

LA Woman skrev 2008-11-11 09:16:57 följande:
    Tack!!! Jag hoppas också att allt ska ordna sig för det är tungt nu... De fick inte bort tumören på svärmor, den var alldeles för stor och satt illa till. Fick beskede i tisdags att det var kört Igår ringde dock läkaren till mig och berättade att de iaf ska försöka sig på cellgifter och på sätt hoppas de krympa tumören så att de i bästa fall kan operera bort det Nu hoppas vi bara att den svarar på cellgiftrena även om läkaren kanske inte gav de största förhoppningarna om det...
    Håller alla tummar och tår!!! Kram!
  • Nova76
    LA Woman skrev 2008-11-11 09:25:02 följande:
    Det sitter i tjocktarmen. Den var visst väldigt stor och stoppade upp tarmarna så nu har de kopplat tarmarna förbi tumörområdet sålänge. Det jobbiga är att hon sökt för magbesvär vid flertalet gånger redan i somras men blivit hemskickad med magsårsmedicin
    usch vad jag blir arg på sånt... kan de inte undersöka ordentligt med en gång...!
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-11-11 09:36:51 följande:
    Visst är det ruggigt ute! Kul med paket! Vad har du beställt?
    Måste ju bygga på mitt suit-lager lite, ligger ju lite efter er de flesta andra här i tråden  så det blev 2 suits från Hjorth. 94 kr per suit var lagom tyckte jag

Näe, en liten dusch hade nog varit på sin plats nu när J sover!
  • Nova76
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-11 09:44:59 följande:
    jag väntar okså på paket från dom sobea velour kjol och tröja från hugin & mumin.Vad beställde du ?
    se ovanför
  • Nova76
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-11 09:44:59 följande:
    jag väntar okså på paket från dom sobea velour kjol och tröja från hugin & mumin.Vad beställde du ?
    Beställde lite Hugin och Mugin till 50% rea från Sveali häromdagen. De är ju verkligen kanon i kvalitet tycker jag!

Näe, duschen var det!!
  • Nova76
    Rååsa Smurfen skrev 2008-11-11 09:48:36 följande:
    aha fina ja jag ligger okså lååångt efter alla här när det gäller suits har bara 2 st
    ja, då ligger du ju lite efter mig

Jag provade faktiskt en lammsuit (som pyjamas) i stl 92 på Hannes häromkvällen och han älskade den!! Trodde jag inte han skulle göra... Den var liiiite tajt i grenen och liiiite kort i armarna så han får nog inte ha den mer utan den får snällt sparas till lillebror. Men funderar på om jag kanske skulle köpa en liten suit i stl 98... FINNS det överhuvudtaget? Vilka märken i så fall? Någon som vet?
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-11-11 10:46:44 följande:
    agster- fin gladfis i härliga stars! Det finns väl dem i tråden som har större storlekar av den där suiten som kanske gör sig av med dem så småningom
    Ja, får väl hoppas på det Eller så rensar jag järnet på Molo till våren och hittar fler där
    Helle skrev 2008-11-11 10:52:54 följande:
    Dunis: Åh, vad fin Noel är i nya suiten Agster: Fiin Jonathan. Gustav har den också, men också bara i 74 så vi använder den frekvent här hemma nu ....
    Ja det gäller att passa på. Tycker att det går lite väl fort nu. Han har vuxit ur en massa kläder som han PRECIS var för liten för känns det som...

Emmsan - fina stjärnor på lille killen!
  • Nova76

Isch, smsade för första gången (efter att redan ha skickat påminnelsemail) en köpare på Tradera. Hon köpte en tröja på KÖP NU den 3 nov och har fortfarande inte betalat eller hört av sig... VARFÖR, VARFÖR tar man köp nu om man ändå inte ska betala??

• Nova76
    trunken81 skrev 2008-11-11 11:25:26 följande:
    du det fattar inte jag heller! Sen finns det en del som kan ta veckovis på sig o betala utan o höra av sig, fastän man tydligt skrivit maila om du vill vänta med betalning. Men man vill väl ha varan så fort som möjligt???
    Ja, hur svårt kan det vara egentligen? Det är ju inte att man som säljare är omöjlig med att invänta betalning, men man HÖR JU AV SIG som köpare och meddelar läget tycker jag! Blä för såna köpare... eller "icke-köpare"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11