• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-07 20:15:40 följande:
    Go kväll!Ja, tänk om vi alla bodde närmre varann. vad kul det skulle vara
    Ja, där var den ju Får invänta lite rabatt eller nåt bara. Känns ju helt galet att handla en Molo body till fullpris såhär nära julkalendrar osv
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2008-11-07 22:11:39 följande:
    Inget kul att åka själv ju.-(
    åhhh, visst hade det varit så himla kul att åka igen... men man får väl spara sig...
    Jen80 skrev 2008-11-07 22:11:08 följande:
    God kväll tjejer !!
    Hej! Hur har det gått för dig idag?? Några fynd??
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2008-11-07 22:16:06 följande:
    Varför då??????????????????????????????????????
    hade jag bara haft barnvakt så hade jag åkt igen!! Tror inte det går att fixa...
  • Nova76

Hej!

Kikar bara in lite snabbt

Förlossningar, jag har en "vanlig" med lustgas, epidural och hela faderittan och en igångsättning pga havandeskapsförgiftning, den sista förlossningen gick undan som bara den, hann knappt med lustgas... lagom liten man kände sig då...

Tjolla - letade inte du lila velourisar? Lindex på nätet har fått in nu igen i stora storlekar - tänkte om du inte fått tag på det innan. Jag beställde precis till H

• Nova76

Fars dag förresten, det blev det klassiska i år; strumpor till min pappa och kalsonger till sambon! Hade inte bättre fantasi än så idag

• Nova76
    Helle skrev 2008-11-08 14:23:47 följande:
    Fick precis meddelande från Malou att hon hittat en stycken fleece till mig (eller ja, till Gustav). De skulle precis gå in igen.
    Åh vad bra att du får lite av det du ville ha! Vilken färg fick hon tag i?
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2008-11-08 13:17:52 följande:
    Butte följer nog inte med. jag har inte hundra bestämt mig än
    Får du barnvakt eller? Jag har bestämt att jag INTE ska dit i alla fall. Garderoben har helt plötsligt börjat svämma över både för J och H, undrar hur det kan komma sig Hinner ju knappt använda alla kläder. Sambon pikade något om att jag borde köpa kläder till mig själv istället och det kan jag nog hålla med om till viss del...!
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2008-11-08 14:21:25 följande:
    Haha man kanske får köra på det? Jag funderar på en ny dvd spelare vår börjar bli kass. Men då får det banne mig bli från net on net för jag orkar inte köra till stan
    dvd spelare låter ju som en bra grej! Uppskattas nog mer än kalsonger, kanske...!
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-11-08 14:42:10 följande:
    Hej tjejerTillbaka efter en långpromenad ute. Pratade med Emmsan och hon hittade typ inget av det jag ville ha Tydligen dåligt utbud i storlek 86-92. Sen sa hon att det var flera kartonger som inte packats upp förvisso. *hoppas att uttrar och lamm ligger där*
    Åh, vad tråkigt... Ja, det stod en massa kartonger ovanför lagerhyllorna när vi var där också. Emellanåt plockade de ner en kartong men inte så ofta. Kan ju gissa om det blev rusning när en ny kartong kom ner!
  • Nova76
    nikki2006 skrev 2008-11-08 14:42:09 följande:
    Vet ej än. Har barnvakt till en och skall fråga om den andra ikväll. Blir nog inte bestämmt till 100% förrän senare ikväll. Verkar som att jag åker själv i så fall
    hur har det gått med din mamma förresten? Jag höll tummen i tisdags!

Min pappa har fått komma hem och det är skönt! De visste inte riktigt vad det var så han ska gå på fortsatt undersökning. Men konditionen var som en 45-årings (han är 65) så det var ju positivt i alla fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11