Buttelina, finfin shopping IGEN! =) Jag var där precis och tyckte inte det fanns mycket i storlek 74-86. Nästan inget! Hursomhelst blev det en Katvig morgonrock för 100 kr och lite Afro Ej sikke lej =) Fanns massor i storlek 110!!!!
Sååå nu är lila/turkosa bralls o space body beställd Orkade inte vela längre, o var lite nervös över att bodyn i 92 skulle ta slut, hittar ingen annan shop som har den storleken.Men brukar man inte få bekräftelse mail från Matador? Eller är det bara min mail som spökar igen?
åh, var sugen på de brallorna men jag avstod pga frakten... 19 kr hade väl räckt... tycker jag!
Hellu i tråden Avklarat städning och utvecklings samtal i skolan, nu är det bara tandläkare kvar o sen är dagens bestyr ur världen Emmsan--- Lille godingen i snygga stars!!Ängeln--- fina Liam och snygg post Quiet--- Niice post!!1 och 1 är 3--- Å den fina fina suiten!! Såååå fin!Humla--- Goa lilla Moa i finaste Katvigen!!Butte--- Sjukt snygga fynd!!! J esssica--- Lilla raringen i fina uttrarna! Å söta lilla tösen!agster--- snygg påfyllning av suitsförrådet Smurfen--- Fin råååsa Tara!Loveliva--- Underbara små barnen dina, å fiiina kaninerna!!
Hej flickor!ÅÅÅ vilken underbar post jag fått idag! TACK BUTTE och Agaster! Djungelsuiten är så läskig så jag med min spindelfobi kan knappt ta på den . Men sååå snyyyygg! Milo är helt till sig över kaninerna, han går och säger OOOH WOW TITTA hela tiden och ingen får röra den. Pappa kommer gråta blod