Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-13 10:15:14 följande:
    näää jag tror liljan får en tös till
    ja i denna släkten finns ju inte stora chanser till pojkar...jag har 4 systrar och min syster har tre flickor liksom...snacka om att morfar skulle bli totalt överlycklig om Maia fick en lillebror
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-11-13 10:20:10 följande:
    haha många flickor då?! hur går det för din sysyter som hade svårt att bli gravid? allt bra?
    v.13 nu och där tror jag faktiskt på pojke, bara en känsla Alltid fått för mig att hon ska bli först att få pojke av oss syskon.
    bebisen beräknas runt Maias 3-årsdag, ska bli såå roligt o vad jag ska handla till den bebben
  • Zvartaliljan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-13 10:21:59 följande:
    hihihi jag vill oxå ha tvillingar... tvåäggs tvillingar för att vara exakt och det ska vara två flickor som inte ens liknar varandra så man slipper försöka få en lillasyster om det det blir en flicka nu!!hur länge vill han vänta då??
    han vill börja försöka om ett halvår ungefär Alldeles för lääääänge till dess, men jag ska nog lyckas få ner tiden!!!
    Han bara envisas om att han vill att vi gifter oss först innan nästa...jag är inte lika inne på den punkten. Tycker det kan vänta.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-11-13 10:23:53 följande:
    åhh ja vad mysigt med en massa små molosar  alla yttepytte suits. vad skönt att hon gått så långt. nu är ju största risken över.
    Ja men hon är fortfarande nervös o pratar inte så mycket om det...verkar tyvärr inte kunna glädjas riktigt. tror inte hon kommer ta in det o glädjas åt det förränns bebisen väl är född och mår bra. Vi har alldeles för många i bekantskapen som förlorat sina barn vid förlossningen...
  • Zvartaliljan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-13 10:26:05 följande:
    ja men hälsa han att man kan ha bröllop och dop samtidigt tillexempel
    nej men jag vill inte vara tjockis på mitt bröllop Då jäklar ska jag vara smal igen och det hinner jag ju inte till dopet...nej jag tycker bröllop kan vänta några år till. Men inte bebis
  • Zvartaliljan
    GROD PRINSARNA skrev 2008-11-13 10:31:13 följande:
    uschh vad jobbigt för henne att gå runt och vara orolig.. hur gammal är hon?? min lillasyster försöker oxå få barn med sin man.. dom har försökt ett år nu ungefär men hon har inte så lätt att bli pga att när hon började ta p piller så gjorde det att hon fick en tumör i hypofysen vilket gjorde att hennes kropp trodde den var gravid så hela hennes mage svullnade upp och hon blev av med mensen och tuttarna läckte etc... nu har hon gått på en diet som gjort att hon fått mensen tillbaka och nu sist hon var till läkaren så konstaterade dom tyvär att tumören är kvar så dom överväger att ta bort den... men det är en jobbig väg att gå, speciellt för en sån ung människa
    Min syster är 29 och har försökt i 5 år nu...manlig faktor vad jag förstått.
    Har en syster till som hade livmoderhalscancer som det inte lär bli lätt för sen heller men hon har inte börjat försöka än (26 år) och är väl inte så inne på att ens ha barn...men det kanske förändras senare. Just nu lever hon singellivet i New York City

Men jobbigt är det...OM något skulle hända med denna bebisen, vilket jag knappt vågar nämna, så skulle nog min syster bli totalt förstörd och ordentligt deprimerad, så jag håller tummarna så hårt jag kan att allt ska gå bra. Det FÅR bara inte hända något!!!!!
  • Zvartaliljan
    Harley skrev 2008-11-13 10:39:44 följande:
    Lagt in ett litet bidrag i BT.
    Jättefin kombo Letar byxor till Maias garnbollsbody...som jag tvekar om hon ens kan ha då hon nu vuxit ur de andra bodysarna i 92
    Dags o fota lite till T tror jag...går det bra o lägga ut nu tror ni??
  • Zvartaliljan
    Harley skrev 2008-11-13 10:40:48 följande:
    Söta, söta Maia Vill också ha prickarna...
    de börjar ju tyvärr bli för korta redan Köpte de bara för typ en månad sen, måste nog mäta henne o se hur mycket hon växt egentligen!
    F avskydde kombon med lamm och prickar, men jag tyckte den var jättefin så jag struntar i honom
  • Zvartaliljan
    LitenBlomma skrev 2008-11-13 11:03:09 följande:
    Nu beställde jag oxå den lila/rosa klänningen med röda stjärnor. Tog en 80, det borde passa Meja va? Hon var 73cm för en månad sen.
    Ja det borde bli perfekt
    Emmsan skrev 2008-11-13 11:00:45 följande:
    åhhh malou va mysigt huset vaaa

Ja ni får komma o hälsa på en massa till våren när det blivit lite i ordning

melizza skrev 2008-11-13 11:07:26 följande:
    Vad fin Maia idag med lammen och prickarna.....MÅSTE ha en sån lammtröja...den är sååååå finvad har du för storlek på Maias molo kjol?
    '
    92 i kjolen. Våra tjejer är i samma storlek va? Har dubbla lammtröjor...precis fotat ett stooort lass för T ikväll så man får in lite shoppingpengar
    Jen80 skrev 2008-11-13 11:23:32 följande:
    Fast frågan är hur stl 70 är!? Ava har ju 68/74 nu och jag vill gärna att hon ska ha att växa i. I katvigs klänning skulle jag ju köpt 80 och den är ju rätt stor som hon kommer kunna ha länge.
    Ta 80
    loveliva skrev 2008-11-13 11:24:56 följande:
    Jen80- Svårt val, båda är såååå fina !!!! Idag kom nya Småfolk suiten Jag är sååå kär i den  Underbar !!!!Poppen är lika snabba & trevliga som vanligt, köpte igår sent på eftermiddagen, och redan idag kom den i lådan
    Vill se biiiild
  • Zvartaliljan
    Mosen08 skrev 2008-11-13 11:29:28 följande:
    Hmmm vem kan din syster som är 26 tänkas vara vart gick hon på gymnasiet??
    Stockholm Den syrran är hopplös...har träffat henne typ totalt 15-20 gånger de senaste 10 åren...alltid i farten! Flyttade 40 mil hemifrån som 16-åring sen vidare till Spanien och nu mååånga mil bort i NY dit hon nu fått dit lillsyrran på 20 år också som verkar bli likadan hon. Maa skulle inte känna igen någon av dom om hon träffade dom nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11