• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-11-11 16:38:23 följande:
    Inte testat. Jag befarar att byxorna är för små Måste testa sen. Annars är det sääkert fint ihop.
    åh nej, vad trist i så fall....
    ~~~~~~~~~~~Hannes & Jonathan~~~~~~~~~~~~
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2008-11-11 17:00:54 följande:
    Ja verkligen! Fast funderar på att spara dom som knickers till sommaren isåfall :)
    ja, vilken bra idé
  • Nova76
    Zvartaliljan skrev 2008-11-11 21:00:13 följande:
    Tack Älskar den bodyn men den är på väg o bli för liten Hade span på en på TS men så blev den snodd o jag hann inte in o buda över Så nu har jag kollat igenom dagens BT. Massa fina bilder som alltid Duntoffla - Jättefina Moloränder! De hade jag velat ha i body till lila byxor Agster - Gillade också de där blå starsen med orange kantband men hittade bara upp till 68 på salgen Emmsan - Så fin Melker var i de starsen! Hur är det med magsjukan? Har han åkt på den nu också eller?Humla1 - Sötisen Moa  ni får sluta visa den där fina färgen annars slår jag väl snart till på köpknappen...J essica - Butter liten flicka det där Smurfen - Fina Tara Ängeln - Du får sluta ha med buggan på dina bilder för då börjar jag bara sakna Maias som jag sålde alldeles för tidigt *ångrar*. Jättefin Liam!Loveliva - Underbara fina kaniner på söööta Hilda  När ska vi ta den där lekstunden egentligen?Bubblan - sööta Ida i Molo, den var ju riktigt fin den suiten när man ser den på Plummy - Blir sjukt sugen på rosa/rött katvig! Sååå fint!Grodprinsarna - Underbara sötizar i BT! Sorry men mössan stannar här Skrutteruttan - Roligt o se annat än Me&I på dina barn Tjolla - jag vill haaaaa den där huvan!!!!!!!!!! Passar väl perfekt till Milos Caretecjacka va?????Smillamilla - Sötnos som hjälper mamma att städa Stormis - fiiina änglarna! Har lyckats tappa bort Maias såna byxor...letar o letar men borta är de Jen80 - söööta Ava som blivit så stor!Preggi - Varje gång jag ser de där underbara ögonen så hajar jag till! Hon har ju verkligen de blåaste ögonen jag sett din lilla M! Jättefina kläder, utom mössan förstås
    Så impad av alla som går igenom bilderna och skriver fina kommentarer Jag har det som tanke men sen blir det aldrig verklighet...

Ja, stjärnorna kan man inte få nog av Men du hittade ju en massa annat fint! Och det är ju dags till våren igen
  • Nova76
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-11 21:44:33 följande:
    Godkväll Preggi ---- HA HA HA HA du kunde inte hålla dig?! Mössan e ju urtjusig ju Va bra att kläderna kom idag! Hon passar jättebra i fina tigrarna, perfekta färger till hennes ljusa hy och blåa ögon. Storasyster är ju naturligt minst lika fin hon loveliva  --- skön möss samling hörru  Fina bilder på fina barn agster --- söt gla'fis i fina Molo & fin post idag!Tofflan ---- gooooa söta N i Underbara färger!  *avis*Ängeln ---- Gooo Liam!! Gula Småfolken och de NS jeansen är en favvo kombo här hemma. Quiet thoughts  ---- nice hopping!!1 och 1 är 3 --- har oxå hoppat finfint Humla ---- sötfia är jättefin i nya Katvigränder!!Butte --- oooh my va mkt tjusigt! och snorbilligt!!  Smurfen ---- fin Tara helt i råååååsa Bubblan ---  Hon e ju så söt så man blir tokig lilla Bubblan  Superhärlig Molo åfkårs Skrutteruttan ---- Söt som socker Tjolla ---- Åååååå va tjusiga Molosar!! Hyfsat avis på muuu å ninisar kan jag säga! grod prinsarna ---- massa härliga nostalgi bilder på dina vackra pojkar! milo va rätt rund o gosig som bebis Smilla Milla ---- Duktiga tjejjan hjälper mamma i fina småfolk.Stormis ---- tror bestämt de där kaninerna skuttat fel *härlig bild*liljan o loppan ---- hoooooly my - lilla loppan behöver då inte frysa om huvudet iaf Jen ---- sötis i prickar *hämtar andan & tar en klunk kaffe*
    Åh, en till sötis som är duktig och kommenterar
  • Nova76
    Det är så fina barn och kläder i BT, varje dag!! Ta åt er alla!!!

Butte - är du här?? Fanns det typ ingenting alls av pojk 86-104 idag??
  • Nova76

La till lite bilder i BT från min OTT shopping idag. Har dock inte fotat allt så jag lägger till några fler bilder under kvällen. Dags att leka lite

• Nova76
    Line80 skrev 2008-11-12 15:12:11 följande:
    va har de öppet idag me??
    tom söndag
  • Nova76
    Line80 skrev 2008-11-12 15:17:51 följande:
    i sthlm alltså på samma ställe som förra veckan?
    näe i malmö
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-12 15:17:33 följande:
    fiiina inköp!!! fanns där mycket idag? såg du mycket flick strl 104-110
    tyckte nog inte det, såg inget av det du köpt tidigare i alla fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11