Zvartaliljan skrev 2008-11-11 21:00:13 följande:
Tack Älskar den bodyn men den är på väg o bli för liten Hade span på en på
TS men så blev den snodd o jag hann inte in o buda över Så nu har jag kollat igenom dagens
BT. Massa fina bilder som alltid Duntoffla - Jättefina Moloränder! De hade jag velat ha i body till lila byxor Agster - Gillade också de där blå starsen med orange kantband men hittade bara upp till 68 på salgen Emmsan - Så fin Melker var i de starsen! Hur är det med magsjukan? Har han åkt på den nu också eller?Humla1 - Sötisen Moa ni får sluta visa den där fina färgen annars slår jag väl snart till på köpknappen...J essica - Butter liten flicka det där Smurfen - Fina Tara Ängeln - Du får sluta ha med buggan på dina bilder för då börjar jag bara sakna Maias som jag sålde alldeles för tidigt *ångrar*. Jättefin Liam!Loveliva - Underbara fina kaniner på söööta Hilda När ska vi ta den där lekstunden egentligen?Bubblan - sööta Ida i Molo, den var ju riktigt fin den suiten när man ser den på Plummy - Blir sjukt sugen på rosa/rött katvig! Sååå fint!Grodprinsarna - Underbara sötizar i
BT! Sorry men mössan stannar här Skrutteruttan - Roligt o se annat än Me&I på dina barn Tjolla - jag vill haaaaa den där huvan!!!!!!!!!! Passar väl perfekt till Milos Caretecjacka va?????Smillamilla - Sötnos som hjälper mamma att städa Stormis - fiiina änglarna! Har lyckats tappa bort Maias såna byxor...letar o letar men borta är de Jen80 - söööta Ava som blivit så stor!Preggi - Varje gång jag ser de där underbara ögonen så hajar jag till! Hon har ju verkligen de blåaste ögonen jag sett din lilla M! Jättefina kläder, utom mössan förstås
Så impad av alla som går igenom bilderna och skriver fina kommentarer

Jag har det som tanke men sen blir det aldrig verklighet...
Ja, stjärnorna kan man inte få nog av

Men du hittade ju en massa annat fint! Och det är ju dags till våren igen