Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 19:22:50 följande:
    Å den är sisådär ca 6000 dkk lång
    OJ! Vad 17 ska du ha?

Butte- Superfina fynd! Noel har en likadan overallis. SÅ härlig! Vad kostade vantarna?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-11-05 19:34:19 följande:
    vantarna kosatde 50dk
    Ok. tack! Kanske ska be min "personalshopper" att kolla efter dem i orange. Vilken storlek tog du? är det till Bia?
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 19:34:54 följande:
    Massor vill jag ha   Får se vad de blir i slutändan
    Det verkar ju som att det varit mycket på flicksidan så det är nog inte problem att bränna dina pengar
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-11-05 19:34:34 följande:
    Godkväll! Butte, åh vad fint du shoppat..*avis* Tack.. Jag känner mig nöjd.. Det fanns ju inte så mkt som jag hade hoppats men jag fick ju tag i katvighooden som jag letat efter överallt...
    Go kväll!

Vilken hood var det?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-11-05 19:38:20 följande:
    inte mycket stars. den blå med vita stars. uttrar i suit. tycker allmänt att det var "dåligt" urval i strl 92
    Buttelina skrev 2008-11-05 19:39:15 följande:
    ta stral m!
    Ok. Oranga vantar i M alltså. Blå med vita stars vill jag ha i byxor att matcha lammen. Och en uttersuit vore inte fel. Mannen skulle bli överlycklig!!!
  • Duntoffla
    Nilam 84 skrev 2008-11-05 19:56:27 följande:
    Butte: Finiga kläder Min tös är ett och ett halvt nu och har strl 80 i molos regnbågsoverall som sitter såhär nu: Vad behöver man ha för storlek nästa år då? 92? räcker det månne?
    Det beror nog på om du köper årets eller förra årets. De gamla var ju större.
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 19:56:33 följande:
    Preggi--- snygga fynden!!! Jo den va väl oki den hoppingen, lite för fort gick de hela, men så e de när man tar med sig gubben .. Undrans hur Ida passar i velourdressen   ska bli urkul o prova sen, pappan tycker dom är urfula!! Bubblorna såg jag bara i detta linnet, men de va som sagt väldigt urplockat när vi va där!
    Hade inte du en rosarandig velourdress förut? Jag hade en till Noel men gillade tyvärr inte alls dem. Satt så konstigt bak tyckte jag. Hoppas den passar Ida bättre.

Ja, har man gubben med sig går det undan!
    ängeln83 skrev 2008-11-05 19:58:47 följande:
    Fiiiiiiiiiina fynd i BT Känns dock lite mindre sorgligt att jag inte kunde åka nu när jag fick höra att det var lite dåligt med pojk 92, alltid en liten tröst Fast just nu är jag så lycklig över att min mamma köpt lack leggings till mej idag
    Åh, du har fått tag på dem äntligen! Jag ska ev iväg imorgon óch hade tänkt kolla men då behövs inte det
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-11-05 20:02:12 följande:
    haha..nä jag håller med.fast hon har faktiskt lagt den i kategorin "flick"
    Spökar du nu igen? Det var Halloween förra helgen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11