Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God morgon tjejer!

Hur är läget denna soliga dag? Jag sitter och äter frulle vid datorn och väntar på att N ska vakna. Sen blir det frukost och en promenad. I eftermiddag ska vi till ett par kompisar.

Hoppas på en fin lammhuva i lådan idag. Plus mina skor

• Duntoffla

Hej igen

Nu har vi tagit en promenad ute. Superskönt väder!

Jag har en fråga åt en kompis (låter som värsta Bullen frågan.. ) Hon pratar om en Molomössa som ska finnas med en enda stor stjärna på. Vet någon vilken hon menar?

• Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 11:05:51 följande:
    jag växlar i morrn
    Ja, den har jag planerat sen i våras nu

Är du hemma hela dagen idag eller ska du iväg? tänkte på mössan. Antingen kan jag svänga förbi mellan 12.30-12.45 eller på väg hem i eftermiddag (kanske vid 16-tiden)
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-11-04 12:00:38 följande:
    Japp, vi har den i 98. Har för mig att jag köpte den på poppilopp. Den är jättefin! Hej tjejer! Jag har börjat vela igen inför fotograferingen på fredag. Vad tror ni blir finast? Randigt från katvig, färgglada småfolk eller print från molo? Jag vill gärna att de ska matcha utan att vara precis likadana?
    Är du hemma idag? Eller smyger du från jobbet? Vet du förresten om vi har glömt en brun/brun Katvigmössa hos er? Hade med mig en extramössa i väskan tror jag. Nu är den spårlöst försvunnen. Du kan väl kolla en extra gång. Tack!

NU ska jag åka iväg.

Ses senare
  • Duntoffla
    Preggi skrev 2008-11-04 12:12:15 följande:
    Jag är hemma från jobbet idag med båda tjejerna. P blev hemskickad med feber igår hon med. Nu ligger M och sover och P i soffan och tittar på film.. Jag borde tvätta men hamnade här istället.. JAg kollar efter mössan men har inte sett den än. Kanske har den sökt upp våra gröna randiga katvig mössa som är spårlöst försvunnen?
    Trist att de blev sjuka!

Det är lättare att fastna här än att tvätta. Ja, de två mössorna kanske fattade tycke för varann?

Krya på sig kramar från oss!

Nu ska jag sätta fart.
  • Duntoffla

Go kväll!

Händer det något kul här?

Smilla- Vad fin Svea är i den rosa Småfolk! Fin Katvigshopping också! Visst är den röda Katvigen underbar? en klar favvo här hemma

Lisa- Fin outfit! och vilka fina fynd idag!

Loveliva- Härliga Katvigränder i massor!

J esssica- Vad fin Kevvan är i Molo och Kik kid!

Plummy- Härligt att få bli runtkörd i vagn!

Preggi- Jag håller fast vid Småfolk på fotograferingen även om det andra är fint det med.

Rååsa Smurfen- Härliga rengbågen på Tara!

Bubblan- Söta Ida i Katvigs ränder!

Emmsan- söt liten "gris" i lammsuit! Kul att den var så fin!

Harley- Fina Cayenne i Molos tunika och byxor!

Lillronya- Fina E i Nova star! Lite stor kanske men det ser ut att funka i alla fall Och fina A i härlig turkost!

Stormis- Sötis i Molo!

Skatten- Fina Skatten i fina ränder! Så du fick tag på suitsen till slut

• Duntoffla
    Plummy skrev 2008-11-04 18:56:36 följande:
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=1198...www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...Dessa väljer jag mellan. Är så sugen på den brun/bruna (har varit hela hösten) men hittar den ingenstans , och den orange/rosa är svårt att hitta.SÅ.. Vilken ÄR finast!?
    Jag gillar den första bäst!
    lillronya skrev 2008-11-04 19:03:03 följande:
    TAck! Ja tröjan var lite stor, men den går att använda ändå. Så stor är den inte.Å den turkosa är såååå fin!
    Verkligen underbar turkos färg! Jag är sugen på de byxorna.
    Preggi skrev 2008-11-04 19:07:00 följande:
    Hej vännen!Tack för din åsikt.. Det kommer nog bli dom klänningarna.. Men jag hinner ju vela ett par dagar till.. Det finns ju lite mer småfolk att vela mellan...
    Ja, jag har ju några andra favvosar i tjejernas garderob också. Hur mår de nu förresten? De såg rätt pigga ut på bild i alla fall.
    SmillaMilla skrev 2008-11-04 18:57:53 följande:
    Tack Ja katvigen är underbar men jag tycker den ser så knasig ut när hon sitter ner
    Tycker du? Det tycker inte jag
    Stormis skrev 2008-11-04 19:11:01 följande:
    Duntoffla:Du är för go med dina personliga kommentarer till alla i bt. Du får en verkligen att känna sig utvald när man läser (obs inte ironisk). Du värmer !
    Tack! *generad*Generad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11