Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-11-05 19:04:40 följande:
    japp den kom i lådan...så fin. nu kan vi klä oss i grönt och cirkus. Fast jag tog 80 i byxorna eftersom han har 86 i ett par stjärnbyxor och dom är tookgit stora...men dessa 80 tycker jag känns aningen små. Dom passar ju nu men kanske inte så länge till. Nåja han lär ju inte behöva gå utan byxor när han växer ur dom
    Tyckte du den var ok? Det var ngn noppa på bägge bodysarna men jag tyckte de var i bra skick. Skumt med storlekarna. Mina 86 är stora.

Emmsan- glöm inte kontonummer? Måste fixa mer stålars.

Men ååhh, kan de lägga in bilder nu då? Måste ju veta hur mycket folk handlat för och vad som finns!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-11-05 19:07:07 följande:
    hej gumman och HEJ alla andra
    Hej! Ni är efterlängtade!!!

Gamarna sitter på första parkett och väntar!!
  • Duntoffla
    maugu skrev 2008-11-05 19:09:08 följande:
    Yes-så är det Ett riktigt halleuja moment detta
    Eller hur? Något måste man roa sig med om man inte kan åka själv!

*sätter på mig Noels haklapp för säkerhets skull*
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-11-05 19:09:24 följande:
    fixarkontonummer snart ;) ska bara förhoppningsvis kolla in litre molo bilder föööörst
    Ja, det är bra. Jag väntar så gärna. Det styr lite hur mkt cash som ska in Penga mun
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 19:09:25 följande:
    Jag har varit på OTT utförsäljning jag    Men de tar vi sen  nu vill jag se MOLO BILDER I MASSOR
    Fyndade du då? Såg Lisas fina fynd. Fast just det, du har köptstopp ju
  • Duntoffla
    Emmsan skrev 2008-11-05 19:11:29 följande:
    hehehe aj aj aj då frå vi hoppas de bara handlat fula grejjer elller
    Ja, för din skull Nej, skämtade bara! Listan kommer INTE bli längre, möjligen annorlunda
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-11-05 19:12:39 följande:
    japp jag håller med om att det var bra skick.attans osis här...alvin vill inte sova och det börjar närma sig bildbombning i BT. att han inte förstår att mamma har viktigare saker för sig än att krångla med honom nu
    Haha...sånt där slår aldrig fel. När man inte riktigt hinner Tur att A får sköta duschning och nattning idag. Jag var själv igår.
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 19:13:19 följande:
    bara liiite
    Amen då räknas det inte! 2-3 plagg är ju som inget
  • Duntoffla
    Butte- Kul att du hitta så många fynd! Man ska alltså ha en tjej att shoppa till. Tycker det ofta verkar vara mer på den sidan. Har de inga flickor i Danmark eller?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 19:19:59 följande:
    Tyvärr fanns det nästan ingenting av höstens när vi kom   såg inget av flower tyvärr..Åkej rå!!   de blev Katvig suit, Linne, Leggings o en velourdress (va dom nu kallas) samt ett Molo linne o en tunika.. de va det!
    ja det var ju bara några stycken Hur lång är din Molo-lista?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11