Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2008-11-20 22:30:40 följande:
    Jag knep en
    Åh grattis- den är supersöt
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Svar på #16524
    Äntligen..Fattar inte varför jag sitter här och gluttar egentligen, ska ju inte ha något från EST *nyfiken i en strut*
    NU blir det sängen..God nattKyss
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-11-21 10:42:32 följande:
    Tigrarna är toppen om man dämpar emd enfärgat, jag ahr haft t ex stjärnbyxor till i samma färger ur den kollektionen, vitt och rött och blått, men det är fint på små bebisar, äldre bör nog ha enfärgat, det kan bli för mkt. Tigrarna är jättefina!  Idag ska vi till Ullared! Två dagars shopping, vi bor inte jättenära precis, vi har svårt att ha barnvakt så länge så vi stannar över - maken är med D och jag shoppar i dagarna två! *me like*
    Jag gillar oxå tigrarna

Kul med Gekås! Smart drag att stanna två dagar när man har en liten med sig, jag skulle aldrig åka själv med Max till Gekås längre men så är han en vääldigt aktiv unge
    Dessutom kan det nog behövas två dagar med tanke på att det är bbhelg och innan jul så vässa armbågarna
  • Smultronhjärta
    Mitt livs lycka skrev 2008-11-21 10:52:35 följande:
    Tack för svaret, Butte! Men vad svårt det blev... Kanske får köpa en Popoverall så att jag har möjlighet att pröva innan. Orkar inte med böket att behöva skicka tillbaka en Ida T-overall om den inte passar... Eller? De är ju fina... *beslutsångest*
    Ja eller så kanske du ska skaffa dig en Name it
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2008-11-21 11:53:33 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-21 11:44:15 följande: seppun????? vad är det? :)
    Måste ju va ketchup Min kompis sa sättup länge när vi var små
  • Smultronhjärta
    annie dark skrev 2008-11-21 12:41:57 följande:
    De gröna velourisarna från Lindex finns i deras bildtråd. Tycker det ser ut ungefär som den gröna som de hade i våras. Måste ha ett par till kaninbodyn jag vann igår. Jag har blivit kär i kaniner, förra hösten när de kom gillade jag dem inte men nu, I löööööööööööve!
    Instämmer i att det verkar vara samma nyans som de som fanns på baby..Såå bra för den färgen matchar många av Max Småfolkströjor
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-21 12:49:27 följande:
    Åh vilka fina! Undrar om de passar bra med min röda småfolkströja med gröna kantband? Har ju kupong på Lindex nu också
    Jag har hört att Lindex har t3b2 på hela barnavdelning just nu

Och jeansen incommunicado visade tror jag är name it:
    kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/ProductPopup.aspx
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-21 12:52:58 följande:
    tack Smultronhjärta skrev 2008-11-21 12:50:50 följande: Jag har hört att Lindex har t3b2 på hela barnavdelning just nu Och jeansen incommunicado visade tror jag är name it:kullerbyttanbarnklader.jetshop.se/Produc tPopup.aspx?filename=nameit_miniB-11_1471.jpg jaså? överallt??
    Ja tydligen ska det gälla överallt

Och paketet koooommer*lugn och fin nu, is i magen*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11