Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Gröna Lindexvelourisar undanhängda- 3 par Måste bunkra till alla Småfolkströjor som väntar

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-21 13:19:09 följande:
    Smultronhjärta- har Max de där svarta jeansen från Name it? Funderar på storlek om man ska köpa dem...
    Max har inte de svarta jeansen men många andra Name it som han har på dagis..Jag tycker de är normala till stora i storleken, framförallt de som inte har mudd i benslut
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-21 13:20:43 följande:
    jaaa säkert jättefina till
    Jaa- jag älskar grönt Så tre par är ju ingenting,framförallt inte när mormor betalar
  • Smultronhjärta
    Magda78 skrev 2008-11-21 13:31:39 följande:
    Toppen! Bra jobbat! Och att mormor betalar gör ju inte saken sämre... Älskar också grönt... och är även svag för brunt...
    Jag med..perfekta färger till SmåfolkströjorRäcka ut tungan
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-21 13:32:27 följande:
    åhh magsjuka isabel är inte så bra i magen heller
    Ja här finns det Åhlensbyxor oxå Superfina!
  • Smultronhjärta

Tror inte att Lindexbyxorna är lika Småfolksvänliga som Åhlens..tyvärr..men de är ju fina ändå
    Grööööna byxor

• Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-21 14:33:52 följande:
    åhh vill se milooooo
    Ja mormor och morfar var ju ute och rullade Max och hämtade byxorna på vägen hem..jag bor nästan granne med Lindex
  • Smultronhjärta

Fick massa fin post idag..regnbågesuit,regnbågestövlar,Molo slipsbody (och så velour som på posten Varje gång jag håller ny regnbåge i handen blir jag kär så idag var regnbågetröjan given på Max

• Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2008-11-21 15:13:24 följande:
    jag var faktiskt där idag men inte en skymt av gröna velorisar här i allfall...ska till A6 imoron kan kika till dig då om du vill
    "Mitt" Lindex hade fått leveransen idag så när jag ringde fick hon gå ut på lagret och hämta..Så fråga efter dem..A6 brukar iofs alltid få tidigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11