Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Stormis skrev 2008-11-19 21:27:55 följande:
    Förresten, vad stressigt det är med kalendrar:1. Man måste vara med typ genast när luckan öppnas!2. Man måste bestämma sig bums!Annars tar det ju slut direkt!!!!
    Japp japp- det är därför kalendrarna gör en fattig
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-19 21:50:39 följande:
    HA HA HA Min tjockis e 57 lång å 6770 tung!
    Jag tror att en Idat skulle sitta bra på din T
  • Smultronhjärta
    Jen80 skrev 2008-11-19 21:52:27 följande:
    Men åh, va gulligt!!!... men säkert en baktanke . Ligger i sängen med en liten Ava som inte vill sova. Hon pratar för fullt ist . Men är det nån som tyckte nåt om Ilon i Avas luva (i BT)?? Ser han töntig ut??
    Tycker han va jättefin i den
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2008-11-19 22:07:58 följande:
    Mitt senaste bud på den var faktiskt 285, jag var riiiiktigt sugen
    Japp och huxflux försvann min köpångest över regnbågssuiten jag fick habegär på tidigare idag
  • Smultronhjärta
    Helle skrev 2008-11-19 22:14:17 följande:
    Jaha, nu blev det en orangeröd heldress från Molo i a f. Men är det inte den 20e imorgon egentligen, när det skulle börja? Jag kanske är helt fel ute
    Jo men detta erbjudandet gäller imorgon den 20:e framtill kvällen runt 22 tror jag det var då man öppnar nästa lucka
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2008-11-19 22:17:23 följande:
    Jag har inte fått mailet någon som har lust att klistra in??
    ÄNTLIGEN DAGS FÖR JULKALENDERN!
    Välkommen till Elva små trolls vimsiga jul där upp är ner, fram är bak och det mesta är rätt så knasigt! I mitten av december tänkte vi ta våra små troll och åka mot varmare breddgrader vilket lämnar Elva små trolls kunder utan Elva små trolls julkalender. Så kan vi ju inte ha det och alltså börjar Elva små trolls jul redan imorgon den 20 november och håller på fram den 13 december då vi stänger för en välbehövlig sol-semester! På så vis kan vi vara säkra på att alla julklappar hinner fram i tid och dessutom kommer ni vara klara med klapparna flera veckor innan alla andra! Alltså är ni varmt välkomna till Elva små trolls julkalender anno 2008 redan nu!
    C:a klockan 22 varje kväll är det lucköppningsdags och sedan gäller erbjudandet i 24 timmar, fram till dess att nästa lucka öppnas. Läs gärna det finstilta innan du börjar fynda, länk finns på kalendern och informationen finns även här nedan. Den första luckan, lucka nummer 20, kommer öppnas klockan 20.30 ikväll. Ni hittar kalendern på följande adress: http://elvasmatroll.se/jul08 eller så klickar du HÄR!
    Det finstilta:
    Först:
    Varmt välkommen till den här lite vimsiga kalendern! Anledningen till att Julen enligt Elva små troll ligger lite tidigare i år är att vi tänkte ta våra små troll och bege oss mot varmare breddgrader under tiden då 'alla andras' jul infinner sig. Det vore dock så tråkigt att missa julkalendern så vi tog oss friheten och flyttade Julen lite. En halv månad bara Vi tänkte att på det här viset hinner vi fira jul med er, och ni hinner göra klart era julklappsköp i god tid innan julafton!
    Lite info angående leverans:
    För att du ska hinna få din beställning innan jul måste vi ha din betalning tillhanda senast den 12 december. Detta innebär att du som förskottsbetalar via bankgiro måste betala senast den 10 december kl 15.00 för att vi ska hinna se betalningen. Beställningar gjorda efter kl 15.00 den 10 december måste betalas med kort eller på Faktura för att vi ska hinna skicka din beställning innan vi åker. Du som betalar med kort eller på Faktura kan beställa ända fram till klockan 18.00 den 13/12 och få din beställning levererad innan vi stänger för leveranser innan jul! Vi strävar efter att skicka din beställning samma dag du gör den (eller samma dag vi ser betalning om du valt förskottsbetalning) men pga ökade orderflöden, ev. sjuka barn och resfeber kan det dröja en extra dag ibland! Frakten kostar er som vanligt ingenting!
    Rabatterna:
    Alla rabatter är redan avdragna på de priser du ser i butiken aktuell dag. Är det exempelvis rabatt på alla knallrosa plagg är rabatten på dessa plagg avdragen, så om du vill beställa något annat som ej innefattas av rabatten samtidigt, går det bra! Det finns vissa saker som kommer vara undantagna alla rabatter och det är:
    * alla nyheter från Katvig
    * alla nyheter från Småfolk
    * alla ev. nyheter från Molo
    För er som är lite lata kommer det varje dag finnas en lista på exakt vad som erbjudandet gäller. Denna lista hittar du under länken 'LATHUND' som du finner nere i kalenderns vänstra hörn!
    Ordning på luckorna?!
    Luckorna ligger i datumordning. Kalendern börjar alltså med lucka 20 (20/11) och slutar på Lucia med lucka 13 (13/12).
    Paketinslagning:
    Under hela tiden julkalendern pågår kostar paketinslagning 5 kr (ordinarie pris 10 kr). Paketinslagning beställer du HÄR och där kan du välja vilket papper och snöre du vill ha. Vi skickar ditt paket dit du vill med undantag av de beställningar som skall betalas på Faktura. Dessa måste vi för er säkerhets skull alltid skicka till samma adress som står på Fakturan.
    Julklapp:
    Alla som handlar för över 300kr vid ett och samma tillfälle får en julklapp!
    Frågor?
    Tveka inte att maila: [email protected]
    Så håll i hatten, originalet är här igen, nu kör vi!!
    Ha det så bra, här vräker snön ner!
    /Marie - Elva små troll, http://elvasmatroll.se
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2008-11-19 22:17:23 följande:
    Jag har inte fått mailet någon som har lust att klistra in??
    Hoppla- fick med hela och dessutom i genomskinligt..Ska nog gå och sova då ja
  • Smultronhjärta
    agster skrev 2008-11-19 22:28:38 följande:
    Är Tjolla här? Såg en Småfolks tröja som hon köpt ett antal sidor bak. Det var med grävmaskiner... Var är den köpt? Någon som vet?
    Finns på Poppilopp
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11