Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-20 18:25:32 följande:
    Sitter och funderar på om jag ska åka till affären och köpa lite godis, det är ju lixom sista chansen nu innan Liam somnar, vad tycker ni?
    Såklart Det är ju nääästan fredag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-11-20 19:45:35 följande:
    Godkväll! Shoppas det på EST nu? Jag var nära igårkväll men höll mig. Faktum är att jag har hållit mig undan mkt av reorna nu *duktig* Men hur duktigt är det eg om man redan köpt allt? Förra våren lovade jag mig själv att hålla mig till reorna, men det är svårt! Nästa gång, nu till våren SKA jag ligga lågt! *peppar mig själv* Imorgon ska jag till Ullared, det är de hårda paketen jag är ute efter mest. Fast lite orolig över resan är jag, D har hög feber, stackarn!
    Hårda paket finns det gott om nu..finns mycket Fisher Price bland annat Alla sonens hårde julklappar kommer så gott som Gekås FP sortiment
  • Smultronhjärta
    Incommunicado skrev 2008-11-20 19:53:00 följande:
    aha, massa little people kanske? dessa har jag köpt massor av är tookig i alla ljudleksaker! Kul om det är billigt! Resan ska ju finansiera sig själv och gå med "vinst"
    Japp- mkt little people,sen finns garaget,bensinstationen,farmer says,telefonen,klockan,rimboken m.m.

Och för att inte va OT- Vilka fina prickbyssor..Tänk om jag skulle få sätta ett par sådana på sonen Maken strejkar...
  • Smultronhjärta
    J esssica skrev 2008-11-20 20:35:38 följande:
    Har est börjat med julkalender nu??? Vilken tid på kvällen börjar den???
    22
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-20 21:00:14 följande:
    Tackar Lillronya ---- jeeesus va jag e sotis på den lila tasströjan!!  Superb kombo!Jättefina bilder på söta A & E!! Lycklig han ser ut i nya fina overallen Incom --- fina Damien i ESL bodyn, jag tänkte göra mig av m Skattens men tvekar nu!!SmillaMilla ---- underbara färger på söta Svea Ängeln ---- Massa fina bilder och härliga kombos på sötnöten i nya fina frissan Nikki --- Nice hopping!! liljan --- Fina inköp! Naturligtvis måste du spara uttrarna!! Om du inte skickar hit dom förstås Tycker skorna passar yberbra på Maia trunken --- Massa härliga bilder på sötnosen!!
    Vassego Hade klippt den själv om jag inte redan hade en- superfin med gröna velourisar!
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-11-20 21:42:04 följande:
    Fick förresten hem lite Molo från Matador idag. Hjälp va fiiiin girls on ski var. För att inte tala om flowertröjan! Jag har kommit in i en Molo-period igen. Efter att helt varit förlorad i Småfolk. *hehe*
    Ähh man kan va förlorad i båda Fina inköp
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2008-11-20 21:54:02 följande:
    Smultronhjärta - hehe, ja tyvärr för plånboken. Var ju tvungen att fylla på det förrådet också och idag fick jag hem en underbar gul klänning m rosa äpplen på från T och en rosa grod/svamp-tröja från EST! Ljuvliga Småfolk!
    Jaa underbara Småfolk...och mitt köpstopp har ju inte gjort annat än gått åt skogen så jag firade det i morse med ytterligare en Småfolkströja
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-20 21:57:24 följande:
    vilken blev det??
    Gula hundar
    tinkerbell74 skrev 2008-11-20 21:58:03 följande:
    Smultron - Köpstopp är inte bra för själen.
    Nää inte ett dugg..Min själ mår allra allra bäst när min plånbok mår som sämst
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-20 21:59:49 följande:
    OT!!  Behöver ett litet smakråd bara   å tycker ni ingenting så behöver ni ju inte svara Vi har detta i nedre hall nu tapet/golv.. Funderar på en Pappelina matta med stars på dit   den mörka grå/svarta.. Blir det för mycket? 
    Är det Viggo eller Viggo star du menar..
    En Viggo Star tror jag blir snygg eller om du vill ha en neutralare matta så är Svea snygg eller Horredmattans Plain
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11