Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

melizza skrev 2008-11-19 13:12:56 följande:
    har varit inne på LLM flera ggr och lagt grejer i shoppingvagnen men inte tryckt för jag har ju shoppat så mycket dessa två sista månaderna och nu måste det sparas till julklappar och barnen vill inte ha bara mjuka klappar :) dem vill helst ha hårda för kläder får dem ju hela tiden :)
    Ja julklappar..det borde man faktiskt tänka på nu. Och jag som precis har shoppat ett par Molostövlar till nästa årOskyldig ♥fina ju♥
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2008-11-19 13:18:37 följande:
    haha fina ja usch jag är grymt shoppingsugen. är supersugen på lite flower
    Lite lite fin flower borde du väl få köpa Jag ska inte sätta köpstopp på mig själv igen..det leder bara till att jag shoppar mer *bättre göra tvärtom*
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-19 16:29:16 följande:
    God eftermiddag!agster- fina killar i Katvig ränder och äpplen!Grod Prinsarna- åhh godingen! Vilken hjärtekrossare!Loveliva- Söta Hilda i fina niner! liljan- Åhhh vad fin Maia är i regnbågen! Man blir så glad av att se den!Liten Blomma- jag tycker klänningen blir superfin på julafton!Bubblan- Najs shopping! Och fin Ida i Molo och Småfolk! Gillar verkligen printet på Småfolksklänningen.Själv har jag fått ett paket från TS idag. En ko-tröja
    Hello

Du borde fått pengar från mig på ditt konto nu i eftermiddag, eftersom jag betalade i morse.. så att du vet
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-19 16:38:21 följande:
    Ja tack! Din paket är postat för en halvtimme sen
    Åh vad skoj Älskar paket i lådan, känns som julafton
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-19 18:33:03 följande:
    Jag har syndat  Skulle ju inte hoppa ngt innan kalendrarna!
    Haha..jag har inte gjort annat än syndat senaste dagarnaOskyldig Vad blev det för något?
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-19 18:34:34 följande:
    Du shoppar snart värre än Butte
    Nänä inte än...har en bit kvar
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2008-11-19 18:36:09 följande:
    Haha! Vad har du syndat hem för ngt?Jag kände att jag bara var tvungen att ha en grävmaskinströja...www.poppilopp.se/Images/Products/ny_smaf_gulr...När Milo såg den skrek han "Traktooooor" och sken upp så det var ju faktiskt för HANS skull
    Åh fina tröjan 

Ser man det så har jag köpt grejer för Max skull så att han ska slippa frysa..ett par Molostövlar och denna:
    http://www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&productId=2294

Bästa spontanköpet jag har gjort på länge..skitsnygg och sitter som en smäck

Sen budade jag hem en Molo body, Katvig suit och idag har jag köpt på mig ytterligare ett par Molostövlar och en till suit. Guud vad mkt det blev när man börjar listaGenerad Framförallt med tanke på att jag egentligen hade köpstopp
  • Smultronhjärta
    Pepper79 skrev 2008-11-19 18:22:52 följande:
    Efter att ha läst denna tråden ett par veckor och tittat på alla fina barn med superfina kläder i BT, så blir man inte annat än inspirerad. Har därför börjat shoppa som en tok till min tjej på fyra månader. Finns ju såååå mycket fint och det är så fina färger.Har lagt lite bilder i BT på lilla tjejen
    Hej och välkommen

Min son var oxå runt 4 månader när jag upptäckte danskt och nu är jag körd There´s no going back
    Söt tjej du har!
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2008-11-19 18:56:50 följande:
    OOOPS!
    Ja..din suit är ju inräknad i mitt syndande
    Tjollabolla skrev 2008-11-19 19:02:06 följande:
    Kan inte ni hjälpa mig med ett matchningstips?Jag har ju denna tröjanwww.ajabajakids.com/popup.asp?item=4722,3och den är helt underbar. Men det är så svårt att hitta ngt fint till den. NS grey army är fint, men jag skulle vilja ha nåt velour eller nåt mjukare.... Nåt tips?
    Jag hade nog kört mest NS till den men annars borde väl Lindexvelour funka?
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-19 19:30:19 följande:
    De va grymt skoj på salgen! Å T skötte sej utmärkt! Vi mår toppen, ullared i morgon ja. När va du där? Inte på helgen väll? Vi hoppas på att slippa köa in iaf... V har frivecka nästa vecka men sen tänkte vi bjuda hit er. Ska bygga lite i källaren så de känns som att vi inte hinner med besök då oxå. Ska förresten jobba på lör kväll Hur har ni de då?
    Hörru..du får släppa in mig så att jag kan svara ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11