-
Gud vad jobbigt för er! Sänder en tanke och en kram till er.BejbyBoo skrev 2008-11-13 14:09:19 följande:hej tjejer...tittar bara in som snabbast för att fördriva tankarna och tiden. Vi hade i måndags ett nära dödsfall i familjen och just nu avlöser dagarna varandra som i ett töcken...Jag kommer tilbaka när jag återfått andan och fötterna på jorden..
-
Henlin: Spännande! Tror det är dags för dig snart:) Man kan ju hoppas iallafall!
Och här hemma har man ägglossning ^^, Fick superstarkt streck idag på testet.
Har dragit på mig en förkylning igen,suck. Jag som nyss vart frisk!
Men kämpar på endå. Den här gången ska det fasen vara våran tur!
-
Uppdaterar min ÄL.
GRAVIDA
Henlin: BF 17/11 2008, 1 son född april 07, Höganäs
Mars2007: BF 4 december 2008, 1 flicka född 07, Ängelholm
Catt: BF 11 december 2008, inga barn sen tidigare, Örebro (flicka enligt RUL)
FlakeZ: BF 26 december 2008, inga barn sedan tidigare. Stockholm
AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå (Tjej enl RUL)
Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå (Pojke enl RUL)
Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö ( Tjej enligt RUL)
Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm (Pojke enl RUL)
Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund
Disa D, bf ca 6 mars, första barnet! (väntar en pojk!)
Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
Zalåå: bf ca 30/3, 1 son född 06. Göteborg
Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge (Pojke enligt RUL)
Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm (Pojke enl. RUL.. övertydligt)
Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB, (Kön, vill ej veta)
Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro
I VÄNTAN PÅ +:
Serafine: dotter född 06. Malmö, ÄL 23/10?, BIM 7/11 försök 1 efter mf, försök 5 totalt
Eva Marianne (en Värmlandstös): ÄL ca 2/11??, BIM 16/11??
Rauur: ÄL ca 14-15/11, BIM, Nångång i början av dec. 1 son född 06, Försök 7. Junsele
majsanna: ÄL ca 20/11 BIM ca 4/12 inga barn sedan tidigare. Försök 8. Norrköping
-
Hm, det var en bra fråga! Var ju en vecka sedan hon hade bim!Lillajag1979 skrev 2008-11-15 13:20:46 följande:Hmm, någon som vet hur det gått för Serafine?
-
Gud vad konstig i livmodern jag har varit idag!
Har vart så matt i magen hela dagen, har inte ens kunnat gjort nr2 ! *ursäkta detaljerna:P*
Och så är jag sjuukt uppsvullen. Och det hoppar och har sig!?
Varje gång jag sätter mig så bränner det till på något underligt vis..
Är det bara för att jag har ägglossning eller vad är det frågan om:O
Har aldrig vart såhär under ägglossningen någongång..jag brukar mera ha molvärk i äggstockarna. Men inte denna gången:O
-
Eva Marianne: Nej det tror inte jag heller, eftersom jag har ägglossning :) Men det kändes så konstigt eftersom själva livmodern var så "trött" och matt. Välkommen tillbaka Serafine:)
-
Usch, jag lider med dig!Lillajag1979 skrev 2008-11-17 11:29:10 följande:Uhh, det suger verkligen att ha magsjuka...
Jag är glad att jag inte har har nå sånna besvär sen jag var gravid.. (om man räknar bort kvällarna med för mkt intag av alkoholen:P)
Hoppas du blir frisk snart! -
Eva Marianne: Gud vad roligt! Jätte stort grattis!
-
Det känns exakt likadant för mig med..majsanna skrev 2008-11-18 20:15:22 följande:Just nu känns det som om jag kommer vara under strecket väldigt länge. Vet inte varför jag har den känslan. Hoppas att jag har fel.
-
Virra: Jag har läst lite om det, men det var ett tag sen så nu minns jag inte så mkt vad som stod om det.
Få se nu efter BIM om mensen kommer eller inte. Mina äl har ju precis slutat så..få se nästa månad.
Har försökt att skriva det här inlägget 2 gånger nu men detta jäkla internet har loggats ut KONSTANT. Jävligt irriterande.
Just nu ligger inte mobilt bredband poppis hos mig..