• Rauur

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Tack allihopa för era grattis! Ni är så snälla!
    Ja det kändes verkligen som att det var dags snart.. Hoppas att Serafine och Majsanna också har lika tur som jag den här månaden!

Ja vilken adventspresent det vart! Och jultomten kom verkligen tidigt iår:P

Har inte riktigt fattat det ännu, det känn så jäkla overkligt.

Jobbar ju på Ica och igår efter att jag hade slutat så tänkte jag "Äh, men ja köper nå rfsu test och testar bara för att.." eftersom att ja inte ville slösa på mitt digitala.

Tänkte ju direkt att det vart minus.

Så, då jag kom hem vid 18 tiden gick ja och testade (varken morgonurin och tror inte ens jag är efter bim) kontrollstrecket vart apstarkt och såklart, inget streck på andra sidan.

La testet i skåpet som vanligt (slänger dom aldrig direkt efter, vet inte varför:P)

Sen efter att jag hade nattat sonen vid 20 tiden gick jag in och kikade igen, vet inte varför faktiskt.

OCH DÅ VAR DET ETT TILL STRECK! Helt sjukt.

Sprang till gubben och bad han ta på sig sina glasögon så han också fick titta.

Men han trodde det ju var ett ägglossningstest... så han gjorde no big deal av de:P Han somnade om direkt. haha.

Sen nu på morgonen tänkte jag att jag skulle testa igen ifall det var ett spökstreck.

Testade med det sista rfsu och det vart ett svaaagt svaagt streck.

Då slösade jag mitt digitala för att jag inte fattade :P Och då den där jäkla lilla timglaset blinkade..satan vad nervös jag var!

Och sen kom det upp "Gravid". Sprang fort som fan till karln och visade honom det och till svar får jag "Är du gravid?" och sen lägger han sig och somnar om igen! haha.

Jäkla karl:P Tror inte han har fattat det själv heller.

Jag har gått på helvarv här hemma! Hoppsan, nu vart det långt här:P

Men jag är så jäkla glad

• Rauur
    lightfish skrev 2008-11-29 18:22:53 följande:
    RauurSuperjättemegagrattis till ditt ! Så glad för din skull, bra att tomten kom tidigt !
    Tack ^^,
  • Rauur
    Lillajag1979 skrev 2008-11-29 19:30:47 följande:
    Det finns ju iofs en glögg på ICA som det står alkoholfri på...

Ja men det gör det ju ! Att jag inte tänkte på det.. jag har ju tametusan packat upp glöggen ^^, haha.

Får köpa dom nästa gång. Smuttade lite på lättglöggen nu ikväll men den smakade inte alls lika bra som den brukar..

Konstigt? :P

• Rauur

AMS: Tack så mycket!:)
    Jag kokar alltid glöggen så det är nog lungt på den fronten :)

Herregud vad långt bak listan var :P

FÖDDA 
    Mars2007: Elias 21/11-08.

GRAVIDA
    Henlin: BF 17/11 2008, 1 son född april 07, Höganäs
    Catt: BF 11 december 2008, inga barn sen tidigare, Örebro (flicka enligt RUL)
    FlakeZ: BF 26 december 2008, inga barn sedan tidigare. Stockholm
    AMS: BF 28 januari 2009, 1 son född augusti 06, Umeå (Tjej enl RUL)
    Virra: BF 5 februari 2009, inga barn sedan tidigare, Umeå (Pojke enl RUL)
    Annika77 BF 6 februari 2009, 1 son född maj 07, Malmö ( Tjej enligt RUL)
    Mimmi P, bf 25 Februari, inga barn sedan tidigare, StorStockholm (Pojke enl RUL)
    Gustafssons bf 6 mars 2009, en tös januari 07. stenungsund
    Disa D, bf ca 6 mars, första barnet! (väntar en pojk!)
    Kallo, bf 14 mars, inga barn sedan tidigare, Göteborg
    Zalåå: bf ca 30/3, 1 son född 06. Göteborg
    Lillajag1979: BF 7 April, inga barn sedan tidigare. Borlänge (Pojke enligt RUL)
    Lightfish & Nixx: BF 10 April, 2009. Inga barn sen tid. Stockholm (Pojke enl. RUL.. övertydligt)
    Kanske en dag: BF 18 april. Inga barn Mariestad
    Yoysen: BF 27 April, son född -05 GB, (Kön, vill ej veta)
    Kanelbulle81: BF 5 Juli, första barnet, Örebro
    Eva Marianne: BF 24 juli, första barnet, Värmland
    Rauur: BF 6 Augusti, andra barnet, Junsele

I VÄNTAN PÅ +:

majsanna: ÄL ca 20/11 BIM ca 4/12 inga barn sedan tidigare. Försök 8. Norrköping
    Serafine: dotter född 06. Malmö, ÄL ?, BIM ? försök 2 efter mf, försök 6 totalt
  • Rauur
    Mars2007 skrev 2008-11-30 19:51:53 följande:
    Vad är det jag läser!?! Gud, vad härligt med ditt plus Rauur!!
    majsanna skrev 2008-11-30 21:56:42 följande:
    TACK alla för stöd.Nu ska jag gå och lägga mig och försöka få lite energi inför en ny jobbvecka och försöka tänka positiva tankar inför nästa ÄL.
    Skickar en stooor kram.
    Hoppas verkligen, verkligen det är eran tur nästa gång!!
  • Rauur
    Kallo skrev 2008-12-01 21:06:25 följande:
    Rauur: Hur är allt? Har plusset sjunkit in? Läste på din blogg att du gjort offentligt där och fått en massa kommentarer från folk jag vet vilka det är.
    Fan,nu blir texten grå. Hur som helst..
    Allt är bara bra! Jodå, det har sjunkigt in en aning ^^, Men jag förstår fortfarande inte ibland.
    Det är då jag ser hur svullen min mage är som jag fattar, sen så måste jag gå och kika på testet ibland för att det ska kännas lite verkligare.
    Ja jag kunde verkligen inte hålla mig ^^,
    Jaså? Vilka av alla dom vetu vilka dom är? Du kan inboxa mig om du inte vill säga här i tråden :)
  • Rauur
    v i r r a skrev 2008-12-02 18:21:10 följande:
    Raur! hahah hur vet man när texten blir grå? Och förresten måste jag, såhär efter ett års kommunikation , passa på att fråga vad dina sådana där snuffar betyder? Alltså ^^
    Haha är den inte grå för er?? :P Den brukar bli grå för mig då jag citerar någon:P
    Haha... det är typ.. en glad gubbe iallafall :P ^^ =ögon och , =mun :)
    Alltså en två ögon och en mun ^^, En leende gubbe :P

Idag ärmin mage så jääkla svullen!
    Finns bilder i bloggen.
Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!