• Rauur

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

v i r r a skrev 2008-12-02 21:05:01 följande:
    Rauur *stirrar på ^^ och ,* ... näe! Jag får det inte till en glad gubbe Fast jag har förstått att det är något åt det hållet iaf Jag har sett att text blir grå ibland men jag har inte förstått varför. Tror inte jag varit med om det själv och undrade hur du kunde se att den skulle bli grå... Inte mycket jag ser eller fattar idag Undra om det är citodonen mot min foglossning och ischias som gör mig lite extra virrig.

Haha. Men vi säger två kisande ögon och en mun som ler snett då? :P

• Rauur
    v i r r a skrev 2008-12-02 21:55:32 följande:
    Kanelbulle81: okej *tänker* ^^, leende ögon får jag till men tamerullan inte den där munnen ^^, Nu ska jag sussa!Natt på er alla! Håll tummarna för att ungen min sover i natt och ger fan i att kicka urinblåsa!

Du får klura på munnen! ^^, Ger dig läxa tills imorgon ;)

Idag handlade det om Hemokromatos på House! (sjukdommen som min karl eventuellt har.)
    Så vi satt med spetsade öron och lyssnade:P Var ganska "fränt" att se hur det blir i kroppen också. Eftersom dom visar data animerat!

Som sagt..1 vecka kvar tills han ska in och göra prover. Men vi vet ju iallafall att han inte är inkompitent eller vad det heter ;)

• Rauur

Aaah! Tack FlakeZ ^^,
    Nu slipper folk tro att man är helt hjärndöd ^^,

Jag tror jag måste sluta med mina gubbar. dom börjar faktiskt bli riktigt störiga.
    (!!)

• Rauur
    Kallo skrev 2008-12-02 22:15:09 följande:
    Jag trodde dina gubbar betydde att du höjde på ögonbrynen...

Hehe dom kanske har det syftet egentligen? Fast egentligen ska man väl bara skriva ^^

Jag lägger ju till så de blir en mun också:P annars tyckte ja de såg så tomt ut :P

Men näe. Nu får dom där gubbarna gå till graven.

• Rauur

Eva Marianne: Haha näe jag hatade dom där smileysarna först. En kompis gjorde alltid dom där sen fastnade jag med. Skit jobbigt! För det är ju inte så många som ser vad det är för något!

Gustavssons: Välkommen tillbaka kanske man kan säga:)
    Ja visst är det svårt med pojknamn!

Vi har nog redan vårat tjejnamn spikat, men som sagt, pojknamn är liiite värre:P

Sonen skulle ju egentligen hetat Maximilian, men han såg inte ut som en Max.

Så, få se om man får en grabb och den ser ut som en Max :P Men sambon lär väl vägra:P

• Rauur
    v i r r a skrev 2008-12-03 10:54:00 följande:
    Men Rauur! Det var inte alls meningen att döda din snuffgubbe! Precis som Eva Marianne har jag trott att jag har blivit för gammal för att hänga med de nya symbolerna på nätet

Haha! Ingen fara! Jag har vart tänkt å döda den läääänge läääänge!

Jag har vart så le på den   c",   haha. Oskyldig

• Rauur

Nu kan ju jag bara snacka för min förra graviditet eftersom jag inte gått så långt ännu:P Jag hade väldigt lågt hb med sonen så jag fick äta niferex genom mer än halva min graviditet, 2 på morgonen och två på kvällen? Om jag minns rätt. De kan ha vart 2 per dag också. Jag tror jag hade runt 90-93 i värde. Hoppas det inte blir lika lågt den här gången! Såg att ni pratar namn också:) Jag har 2 st som jag ÄLSKAR. Men måste övertala sambon:P Hoppas han ger med sig ;)

• Rauur

Hahaha! Nej jag skulle ju inte ha gjort de ;) Nu har jag lagt ut 2 magbilder + bilden på testet i mitt galleri:P (graviditet nr2) Jag är läskigt svullen alltså! En kompis sa till mig "Det är nog bara du som ser det" Men jag tvivlar! Sambon sa igår "herrejävlar..hur mkt har du ätit idag??" Kolla får ni se. Äre bara jag och sambon eller vadå?

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!