• Rauur

Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!

Serafine, Lightfish & FlakeZ:
    Ja, det känns hur trist som helst.. men får hoppas på det bästa.
    Jag hoppas nästan lite att han har det..så han får någon behandling. för liksom, han har vart helt död och slut sen månader tillbaka.
    Och har han inte hemokromatos,vad tusan är det då?

Trist med mensen serafine :(

• Rauur

Virra: Härligt att ni blir bra bemötta osv.
    Härligt att droppet funkar också! Hoppas att han stannar inne ett tag till!

Och så lite ego: Gick in i vecka 7 imorse och så välkomnar vi mitt illamående! WIHU.
    Har världens molvärk i magen. Känns som något är fel..men jag inbillar mig säkert!

Tänker *lillen växer, lillen växer*

Tycker man ska ha kommit efter v12 nångång så man kan lugna ner sig lite..

• Rauur

Nu var det ett tag sedan jag skrev:P
    Har varken haft tid, ork eller lust! Suck..

Mår illa "fortfarande" men mår illa på ett helt annat sätt än med sonen, så det kanske blir en brutta denna gång?
    Hur som helst så känns det som att jag är bakis every day, sjukt drygt:S

LF - Du är hård som har orkat må illa så länge!

Grattis till tösen i magen gustavssons! :)

Får ta och läsa igenom vad ni skrivit senare, just nu är jag såå slut.
    Har jobbat idag också. Imorgon har jag dödar passet 9-19.15.. hualigen, hur ska jag orka?

• Rauur
    Mimmi P skrev 2008-12-20 13:57:23 följande:
    Rauur, inte är det två inte, men det är svårt att veta när man inte vet hur du såg ut innan.Såg att du födde på Södertälje BB förra gången, var det bra? Det är där det är tänkt att jag ska föda.
    Haha näe det vet jag av bara magkänslan:P För så stor är jag nämnligen inte:) Men alla som ser magen tycker att det ser ut som två där inne.
    Dom må vara blind:P

Det var underbart att föda på Södertälje!
    Alla mina vänner som har fött där har tyckt det var jätte bra:) Synd bara att en annan inte fick rummet med badkaret:P En kompis låg i det rummet, var skit mysigt!

Näe men det var jätte mysig personal och man vart så bra omhändertagen!
  • Rauur
    lightfish skrev 2008-12-20 14:35:27 följande:
    Alltså, du har lika stor mage som min vän som väntar tvillingar . Men å andra sidan: man är ju oftast lite större den andra graviditeten.

Ah jo det har jag försökt att få in i dom som sagt att jag är stor, men de enda dom säger är "jaaajaa, vi får se på ultraljudet!"
    Envist folk.

Inatt låg jag och spydde så jag spräckte blodkärlena på ögonlocken:(

Känner mig riktigt snygg i mina lila/röda prickar som är ööverallt!

Första gången jag spyr dock, hoppas det blir den sista!

Hur mår du nu LF?

• Rauur

Ams: Jo jag försöker ju säga de till folk att man är större med andra barnet, men i helvete.

dom har bestämt sig för att det är två där inne! Haha. Men då skulle jag nog mått mkt sämre ska jag tro.

Jag VET dock att det bara är en där inne, för magen är helt platt på morgonen.

Kallo: Nu får jag föda på antingen Sollefteå BB eller Örnsköldsvik BB.

Och ja, till sollefteå ifrån oss är det 7 mil och till Övik äre runt 10 ska jag tro.

Så, dom lär nog inte skicka hem mig :P

Är faktiskt lite sur över att jag inte får föda på Södertälje..Det var så jäkla bra där!

Menmen! Får hoppas att Sollefteå och Övik är bra dom med.

• Rauur

Hallå och god fortsättning på er!

Här har julen vart jätte bra! Många fina klappar och god mat!
    Lite synd dock att man inte fick i sig speciellt mycket :(

Illamåendet är riktigt jobbigt just nu, känner mig konstant äcklad varje dag.
    Får tvinga i mig någonting att äta jämt, för bara jag får i mig något så brukar illamåendet ge mig sig lite iaf. Men det är inte mkt som passar =/
    Och så kommer mitt riktiga illamående på eftermiddagen och kvällen, då har spyan upp i halsen - men ändå kan jag inte spy!
    Har lyckats nästan en gång att spy, men då höll jag på att kvävas kändes det som!
    Jag hade tillochmed sprängt blodkärlen på ögonlocken!

Jaja, nog om det. Det värsta är ändå att min ångest har kommit tillbaka :(
    Vad jag har fasat för detta! Får ta och prata med BM då jag ska ringa dit för inskrivning.

Hualigen..

Tråkigt majsanna att mensen kom! Jävla skit. Får hoppas att ni får en utredning på detta så att du också får hamna ovanför strecket !

Svar på tråden Vi som började i april (del 4), många bebisar på väg nu!