• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Fru Indosaurie

såg att kidsbutik hade fått in fler overaller nu.. men åh. vet inte om jag ska beställa eller inte. slutar nog med inte antar jag Fundersam

Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • Tvillingmamma2007

Fru Indosaurie skrev 2009-01-22 21:21:55 följande:

såg att kidsbutik hade fått in fler overaller nu.. men åh. vet inte om jag ska beställa eller inte. slutar nog med inte antar jag
    Yes jag kommer att köpa två stycken i strl 104 iaf, den med två dragkedjor. En brun och en svart tror jag eller grå/svart.
  • Horst

Jaghar inte plus. Kan någon lägga in detta i listan?

Vet du om att vi har helt nya mallar på flera av våra fotoprodukter? På www.extrafilm.se finner du hela utbudet. Just nu får du 25% rabatt vid köp av Fotopresenter med Artisticmallar och vid köp av Canvastavlor, Postertavlor och Posters med collagemallar.
    Så passa på!

Ange erbjudandekod artistic i varukorgen på www.extrafilm.se
    så avgår din rabatt.

Erbjudandet gäller t o m 1/2 2009.

• Fru Indosaurie
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-22 22:09:23 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2009-01-22 21:21:55 följande: Yes jag kommer att köpa två stycken i strl 104 iaf, den med två dragkedjor. En brun och en svart tror jag eller grå/svart.
    äh men du får ju rabatt. ditt val är ju enkelt Penga mun
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • puh fantast

Har inte heller fått nån 50:- kupong från Lindex
    Men jag skrev ut 4 st. och donerade 2 till syrran.
    Har använt en och kommer nog att använda en till. Hoppas det funkar utan att de påpekar det. Synd att det bara finns en Lindexbutik här i stan, annars hade man utan att skämmas kunna använda flera.

• sarismaris
    Lokatt skrev 2009-01-22 17:18:49 följande:
    när brukar hm starta sin halva rea-priset på webben?
    Brukar de ens ha det..?? Vore ju kanon isf!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Cecci78
    puh fantast skrev 2009-01-22 23:44:54 följande:
    Har inte heller fått nån 50:- kupong från Lindex Men jag skrev ut 4 st. och donerade 2 till syrran.Har använt en och kommer nog att använda en till. Hoppas det funkar utan att de påpekar det. Synd att det bara finns en Lindexbutik här i stan, annars hade man utan att skämmas kunna använda flera.
    för dom har väl inte börjat regisrera på kortet nu väl? tänkte på att de skrivit dit att det är endast en gång/medlem.

Jag har fått svar från kundtjänst ang att jag inte  fått 50 kr-kupongen, de skrev bara att det var ett selekterat utskick och att ju mer man drar kortet ju fler erbjudanden får man, men jag har handlat minst så mkt som jag brukar iaf. Fick en att skriva ut (samma som finns i listan). Tycker fler kan maila lindex om att ni inte fått denna månad!
  • Kaniin

Finns det en Lindexkupong att skriva ut nu?

Lycklig mamma till Elisia
  • Mysaaan

Ni som använder samma rabattkupong flera gånger, drar ni erat medlemskort då också? Registreras det inte på något vis där att ni använt den? Så dom ser att man använder den flera gånger?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!