• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Bebis juli 08

Mysaaan skrev 2009-01-22 11:13:24 följande:

Skulle handla på lindex.se och la för skojs skull in 3 koder, den om 50 kr rabatt vid köp över 200 kr, 2-pack babysockar på köpet när du handlar valfritt babyplagg och 30% på ett valfritt babyplagg och alla gick igenom! Är det ok tror ni eller kommer dom att ändra på det efterhand, får man göra så?? Blir liksom lite fööör bra och billigt...inte för det gör något för mej..hehe
    så har jag gjort tidigare, det har funkat!! Brukar funka med t3b2 oxå!
  • Mysaaan

När jag skriver i mitt kortnummer så står det att det inte kan kopplas till min profil!! Varför blir det så????

• Trolletmilla

Mysaaan skrev 2009-01-22 11:28:00 följande:

När jag skriver i mitt kortnummer så står det att det inte kan kopplas till min profil!! Varför blir det så????
    Verkar som dom har nått strul med just det, var så för mig med för några veckor sedan när jag skulle göra det. Kontakta kundtjänst så hjälper dom dig därifrån, dom ville ha mailadress,lösenord så fixade dom det.
  • Cecci78
    Koocachoo skrev 2009-01-22 11:05:05 följande:
    Har alla fått den där 50 kronor rabattkupongen från Lindex? För jag har inte fått den...
    jag har inte fått den heller. Mailade precis lindex och frågade varför bara en del fått den.
  • midsommar 2006

frågade om lindexkupongen i butik precis och de sa att den skulle gå ut mån-tors. hoppas på att få min idag..

• Underbara ungar

10% på H&M´s hela sortiment - 8309

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • midsommar 2006

Fick precis posten och ingen Lindexkupong där inte.

8309koden på Hm gäller väl vårkatalogen och inte hela sortimentet, annars så är det ju Clubdag idag så då får man 10% på allt ändå.

• Mysaaan

Trolletmilla skrev 2009-01-22 12:23:39 följande:

Mysaaan skrev 2009-01-22 11:28:00 följande:
    Verkar som dom har nått strul med just det, var så för mig med för några veckor sedan när jag skulle göra det. Kontakta kundtjänst så hjälper dom dig därifrån, dom ville ha mailadress,lösenord så fixade dom det.
    Har ringt två gånger och fått hjälp, men det fungerar inte ändå!! Fattar inte varför min profil inte stämmer med kortnummret.

Har du kredit på ditt kort??? Jag har inte det, tänkte man kanske måste ha det för att det ska fungera???
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!