• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Trolletmilla

Mysaaan skrev 2009-01-22 14:36:19 följande:

Trolletmilla skrev 2009-01-22 12:23:39 följande:
    Har ringt två gånger och fått hjälp, men det fungerar inte ändå!! Fattar inte varför min profil inte stämmer med kortnummret.Har du kredit på ditt kort??? Jag har inte det, tänkte man kanske måste ha det för att det ska fungera???
    Näpp ingen kredit jag trodde också det var därför det inte gick men så var inte fallet. Konstigt att de inte lyckas hjälpa dig. Mitt problem var att när jag matat in kortnr så ville dom ha giltighetsdatum(som betalkort har) men det finns ju inte på våra kort utan kredit så det gick inte att knyta kortet till min profil pga det.... Men kundtjänst loggade in åt mig och fixade det så nu funkar det.
  • Mysaaan

Trolletmilla skrev 2009-01-22 14:43:35 följande:

Mysaaan skrev 2009-01-22 14:36:19 följande:
    Näpp ingen kredit jag trodde också det var därför det inte gick men så var inte fallet. Konstigt att de inte lyckas hjälpa dig. Mitt problem var att när jag matat in kortnr så ville dom ha giltighetsdatum(som betalkort har) men det finns ju inte på våra kort utan kredit så det gick inte att knyta kortet till min profil pga det.... Men kundtjänst loggade in åt mig och fixade det så nu funkar det.
    Det sa dom till mej också att det skulle stå giltighetsdatum och jag fick det, men det fungerar inte ändå när jag skriver in det. Men dom loggade inte in åt mej, utan det fick jag göra själv! Ringde igen, men dom sa att det skulle fungerar....suck, när man väl ska beställa så fungerar det inte! Trist....
  • Trolletmilla

Märkligt som sagt tråkigt att det inte funkar att beställa för dig. Och tråkig personal som inte hjälper dig säger du att det inte funkar så gör det ju inte det varför skulle man ljuga om en sån sak?????? Dålig service tycker jag. Testa att skicka mail istället så kanske du får tag på en hjälpsam person. Jag mailade.

• Mysaaan

Trolletmilla skrev 2009-01-22 15:07:21 följande:

Märkligt som sagt tråkigt att det inte funkar att beställa för dig. Och tråkig personal som inte hjälper dig säger du att det inte funkar så gör det ju inte det varför skulle man ljuga om en sån sak?????? Dålig service tycker jag. Testa att skicka mail istället så kanske du får tag på en hjälpsam person. Jag mailade.
    Ja precis....men jag mailade för en stund sedan faktiskt, tänkte att på något sett måste det ju fixas, vill ju beställa.... Får se om dom svarar idag, hoppas det...
  • Underbara ungar
    midsommar 2006 skrev 2009-01-22 13:32:02 följande:
    Fick precis posten och ingen Lindexkupong där inte. 8309koden på Hm gäller väl vårkatalogen och inte hela sortimentet, annars så är det ju Clubdag idag så då får man 10% på allt ändå.
    Hela Spring katalogen o den är rätt tjock
    Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • solstrålen80

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html

nu har jag fyllt på listan igen med rabatter folk säger här....snälla sätt in dom direkt själva i listan när du får en rabatt...annars kan dom försvinna o de e ju inte kul....jätte bra att folk ger rabatter

o snälla sätt in länken i TS snöstjärnan....de är en ny lista som ej står med vi e på...

• Lokatt

när brukar hm starta sin halva rea-priset på webben?

Våga vägra blogga
  • Ms Kanga
    mumma84 skrev 2009-01-22 19:37:34 följande:
    Någon som testat använda Lindex kupongen mer än en gång?
    jag har använt 1 som jag fick i posten och en som jag printa vid olika tillfällen, det går hur bra som helst.
    Yesterday is history,Tomorrow is a mystery. Today is a gift thats why they call it the present
  • AochJsMamma
    Ms Ms Kanga skrev 2009-01-22 19:53:51 följande:
    jag har använt 1 som jag fick i posten och en som jag printa vid olika tillfällen, det går hur bra som helst.
    du menar att du skrivit ut flera stycken och använt vid flera tillfällen? Jag tänkte nämligen göra så, har gjort det förr, men nu så har de ju lagt till endast en gång per medlem så jag visste inet om jag vågade...
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!