• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • lugnåsbo
    Domoni skrev 2008-11-27 23:11:38 följande:
    Har försökt köpa Wii fit eller Wii med Ellos koderna men det funkar inte, ser inte rabatten på summan i kassan. Vad gör jag för fel?
    men nästan inga koder funkar på hemelektronik.
    Men säg gärna till om du får dom att funka.
  • Hallontårta

Va? Om rabatten gått igenom syns redan i kassan, steg två.

Känslan skrev 2008-11-27 23:26:22 följande:
    Om du försöker göra en beställning nu så syns inte rabatten.Det syns först när du får ett mail från ellos att ordern är mottagen.De lägger ner en viss tid på kvällen.
    De koderna i rabattlistan fungerar inte med elektronik eller spel men tidigare i tråden så skrevs en rabattkod som fungerar.

Uppdatera gärna rabattlistan istället för att lägga in koderna här..
  • lakki
    Domoni skrev 2008-11-27 23:11:38 följande:
    Har försökt köpa Wii fit eller Wii med Ellos koderna men det funkar inte, ser inte rabatten på summan i kassan. Vad gör jag för fel?
    testade nyss... nu vet jag inte om du loggat in men man måste logga in på sitt konto.. sen måste du ta rabatten som gäller för köp över 800 kr (184111) för att den ska gälla. Tar du både wii fit och wii får du 300 kr rabatt (184112) för köpet är över 1000 kr. och rabbaten syns på steg 2 av 4. Hoppas det löser sig för dig..

kom nyss p att jag fick mitt paket från ellos igår och där var rabatt koder...

vem ska jag lämna dom till som för in dom på listan???

ha en trevlig helg allihopa och shoppa inte ihjäl er!
    Hata mig inte för att jag är vacker, hata mig för att din pojkvän tycker det!
  • första

Hej,
    Hinner inte uppdatera rabatt-tråden men fick ett erbjudande om lite gratiskalender produkter på Vista: www.vistaprint.se/personliga-kalendrar.aspx%2f28%2f2008+4%3a40%3a32+AM&rd=1

Och Extra Film har erbjudande tom 30/11, varannnat julkort gratis med kod jul08

• Sötboll
    första skrev 2008-11-28 11:12:07 följande:
    Hej,Hinner inte uppdatera rabatt-tråden men fick ett erbjudande om lite gratiskalender produkter på Vista: www.vistaprint.se/personliga-kalendrar.aspx?G...Och Extra Film har erbjudande tom 30/11, varannnat julkort gratis med kod jul08
    OBS. Beställde igår en fotoalmanacka och en bordskalender från detta företag, tog bara alternativ som ingick i priset "gratis", men får ändå betala 196 kr för detta med frakt och annat. Så tänkt på det
  • Xgirl83

Ingen rabattkod men ändå ett bra tips kanske:

www.dunderbutiken.se har en massa rea nu gäller tom söndagen den 30 november 24.00.

70% - Esprit kläder
    50%- Tommy Hilfiger, Paul Frank, alla ytterkläder, rengnkläder & skor, Åkpåsarna Baby- och Buggy Snuggle
    20% -resten av sortimentet

• coolmum

ellos.se 300 kr rabatt på hela beställningen vid nybeställning om minst 1100 t.o.m 2008-12-22. Erbjudandekod 182501

• Horst
    Sötboll skrev 2008-11-28 12:24:02 följande:
    OBS. Beställde igår en fotoalmanacka och en bordskalender från detta företag, tog bara alternativ som ingick i priset "gratis", men får ändå betala 196 kr för detta med frakt och annat. Så tänkt på det
    Ja, det är fult gjort. Men jag beställde där iallafall. Efter att jag avslutat köpet erbjöds jag under 10 min att köpa en exakt likadan fotoväggkalender för 84 kr Fraktfritt!

Så om någon vill köpa 2 likadana kan de ju testa vistaprint.se
  • Hallontårta

Jag vet inte hur det är med andra kalendrar, men jag gillar att se namnsdagar och de gör man inte på vistaprints.

En annan rolig grej de har, som jag var på väg att beställa men ångrade mig, är kylskåpsmagneter. =) Det står gratis men de kostar 39:- tror jag det var, men då är det 10st.

• maadicken

nån som vet om 50% på jotex fungerar fortfarande?
    har inte tid att testa just nu.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!