• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Snowieflickan

Jennifer116: Jag har sett det där oxå. Vet inte alls vad dem gör, men Leia ÄLSKAR bibblan, så vi kanske kan följa med någon fredag. Och tiden 14.00 e ju perfekt. :)

Har några frågor till er som bor i Skelleftehamn... (för visst e det några stycken?)
    Finns det några ställen som är bättre/sämre att bo på än andra i Skelleftehamn? Och ni som har hus, vad är standardpriserna på hus där? (ja vi kikar efter hus... :) )

• madigan

Lägger den till mina favoriter

• Ugglans mor
    Snowieflickan skrev 2008-11-10 22:38:50 följande:
    Jennifer116: Jag har sett det där oxå. Vet inte alls vad dem gör, men Leia ÄLSKAR bibblan, så vi kanske kan följa med någon fredag. Och tiden 14.00 e ju perfekt. :)Har några frågor till er som bor i Skelleftehamn... (för visst e det några stycken?)Finns det några ställen som är bättre/sämre att bo på än andra i Skelleftehamn? Och ni som har hus, vad är standardpriserna på hus där? (ja vi kikar efter hus... :) )
    Jag har inget svar på din fråga, men jag såg ett hus i hamn förra veckan som var tillsalu. Å jag tyckte det var jättefint..
  • Vattukvinnan

Sitter här och ska skriva ett personligt brev, ska söka ett jobb.
    Alltid lika svårt

• IdaZophie

snowieflickan: jag har inte hört så mkt mer än att "i skehamn ska man inte bo". annars kan jag inte säga nåt annat än att det är lugnt o fint på det området vi nor på. kom o hällsa på nån gång vettja.

vattikvinnan: Hur går det med det personliga brevet?? det är inte lätt o söka jobb. inte alls..ska själv snart börja med det..hurv..

• Garderobshylla

Jag och pojken hänger ox gärna på till bibblan på fredag!
    Fick faktiskt höra av bm igår att dom hade nån aktivitet där

• madigan

Jag vill ha mer tid på mitt jobb och får jag inte de måste jag nog söka nytt, trivs verkligen där jag är

• jennifer116
    Garderobshylla skrev 2008-11-11 08:48:47 följande:
    Jag och pojken hänger ox gärna på till bibblan på fredag! Fick faktiskt höra av bm igår att dom hade nån aktivitet där
    Snowieflickan skrev 2008-11-10 22:38:50 följande:
    Jennifer116: Jag har sett det där oxå. Vet inte alls vad dem gör, men Leia ÄLSKAR bibblan, så vi kanske kan följa med någon fredag. Och tiden 14.00 e ju perfekt. :) Har några frågor till er som bor i Skelleftehamn... (för visst e det några stycken?) Finns det några ställen som är bättre/sämre att bo på än andra i Skelleftehamn? Och ni som har hus, vad är standardpriserna på hus där? (ja vi kikar efter hus... :) )
    Vad bra roligt om man är flera.  Plus att Michelle blir nog tok glad om Leia följer. Verkar vara en av hennes favvisar på dagis
    Michelle 060819***lillebror bf 081216
  • jennifer116

Snowieflickan: Så ni ska köpa hus? Vad kul
    Alla klagar på nåt ställe iaf.Ingen aning om hur hamn är nu om det är så farligt som alla tycks tycka eller ej. Hur som helst. Vi har hittat ett hus där. Så loveley Det är min farmors hus, väntar bara på att dom ska flytta ut, så vi kan flytta in. Kan ju dröja nåt år, men det har jag tingat
    Det huset ligger i början av hamn, tycker det verkar vara ett lugnt område.
    Såg på hemnet att det ligger ute ett hus på Eldarevägen, det är ju som också i början av hamn.

oj lång detta blev nu!

Michelle 060819***lillebror bf 081216
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --