• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Snowieflickan

IdaZophie: Får man vara nyfiken o fråga i vilket område ni bor?

Jennifer116: Ja men vi följer gärna med. Finns många fina hus i hamn ute just nu. O ja vi letar hus. Hade gärna velat haft ett i stan, men det blir ju så hemskt mycket dyrare och det är ju ändå ganska bra med bussar och liknande till skelleftehamn :)

Pissypopi: Jo det finns flera fina hus ute i hamn :)

• IdaZophie
    Snowieflickan skrev 2008-11-11 11:05:24 följande:
    IdaZophie: Får man vara nyfiken o fråga i vilket område ni bor?Jennifer116: Ja men vi följer gärna med. Finns många fina hus i hamn ute just nu. O ja vi letar hus. Hade gärna velat haft ett i stan, men det blir ju så hemskt mycket dyrare och det är ju ändå ganska bra med bussar och liknande till skelleftehamn :)Pissypopi: Jo det finns flera fina hus ute i hamn :)
    messar dej =)
    Livet leker.
  • Hägris
    Svar på #21
    Jag bor i hamn och det är inte alls stökigt längre(det är länge sen dat var det) Dom enda som stökar nu är några tonåringar och det gör dom ju överallt.  Jag har bott typ överallt och det är bara på sävenäs det var det minsta stök. (fast nu är det ju mindre antal hus där än vad det var då).
    Men SUUUUUUUG!
  • jennifer116

Snowieflickan: Perfa. Hojta till nån fredag ni hänger på då. Michelle är ju alltid hemma på fredagar så ska nog testa att gå dit nu på fredag redan

Michelle 060819***lillebror bf 081216
  • Soulie

någon som har tips över saker att göra så att dagen flyger förbi på jobbet? (:

• IdaZophie

När jag jobbade i luleå brukade jag sova på min lunch.. sittandes! -D Bra tidsfördriv. Men annars är det nog det bästa att jobba för då går dagen snabbast ! Glad

• Soulie

hehe försökt jobba i sinnes men blir mest trött då och vill sova, kan inte sova här så får jobba lagom.

har nu jobbat i 1½ timme yay (:

• Vattukvinnan
    Soulie skrev 2008-11-12 07:25:50 följande:
    någon som har tips över saker att göra så att dagen flyger förbi på jobbet? (:
    Vad jobbar du med?
  • Soulie

sitter och svarar för comhem, är liiite less

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --