• 81charlotta

Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej jag vill meddela alla föräldrar som har småbarn som äter mat ur barnmatsburk. Om dit barn äter det så är du inte välkommen till Bageri / Cafét som ligger mitt emot Konsum i Slussen gallerian. Jag fick inte sitta där eller beställa något till mig själv för att jag skulle ge mitt barn mellanmål som är köpt ifrån Konsum. De sa att jag endast skulle utnyttja deras ställe och att jag skulle gå någon annanstans med mitt barn.

• Svar på tråden Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Mizz Turko
    Svar på #7
    Fast det är McDonalds det

man kan sitta där i timmar utan att köpa något heller, så som alla ungdomar gör.

det är ju oftast ungdomar som jobbar där så de bryr sig inte om sådant.
    Frukta inte en klok fiende, frukta en dum vän.
  • busgrodan

vilka idioter rent ut sagt, får dom verkligen göra så, jag skulle ju säga åt alla jag känner att aldrig gå till det stället för dom vill uppenbarligen inte ha några kunder

• LoveSharPei

Jag fattar inte, fick du inte köpa fika till dig, sätta dig på cafet och passa på och mata ditt barn?

Låter helt orimligt!

Jag har själv jobbat på cafe/konditori och aldrig hört talas om att det inte skulle vara okej?

• Majasmamma07

på vilket sätt är det rimligt? Tycker du det ahde varit rimligt om hon skulle fika och amma sitt barn med? Shit asså!..*chockad*

Rasmus35 skrev 2008-11-12 19:27:44 följande:
    Rätt rimligt, tycker jag.
  • Ejin

nehe va ville dom att dit barn skulle äta då??? en bulle... eller en bakelse till midda kanske.... hrmm.. hade vatt en sak om du inte hade tänkt o fika eller så men så var ju inte fallet som ja förstår....

• arkeologitjejen

Ring upp caféet och begär att få tala med någon ansvarig. Så där kan de ju inte bete sig då förlorar de ju kunder.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • 81charlotta
    Svar på #9
    Det var två kunder som satt och fikade där, så det var tomt och jag ville beställa fika till mig själv.
  • 81charlotta
    Svar på #10
    Innan jag fick barn hade jag varit där och handlat men efter detta kommer jag aldrig att sätta min fot där.
  • AW76
    81charlotta skrev 2008-11-12 19:37:04 följande:
    Svar på #9Det var två kunder som satt och fikade där, så det var tomt och jag ville beställa fika till mig själv.
    Precis vad jag sa, jag har aldrig sett mer än 2 gäster där
  • spindelapa

nä, de flesta cafeer är tillockmed snälla och värmer barnmatsburken åt en ifall man frågar snällt. Så detta är uppocknedvända världen.. vill de inte ha kunder eller?

Svar på tråden Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!