• 81charlotta

Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej jag vill meddela alla föräldrar som har småbarn som äter mat ur barnmatsburk. Om dit barn äter det så är du inte välkommen till Bageri / Cafét som ligger mitt emot Konsum i Slussen gallerian. Jag fick inte sitta där eller beställa något till mig själv för att jag skulle ge mitt barn mellanmål som är köpt ifrån Konsum. De sa att jag endast skulle utnyttja deras ställe och att jag skulle gå någon annanstans med mitt barn.

• Svar på tråden Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Tina A

Fy vad arg jag blir hade dom mat som du kunde ge ditt barn då???????? Annars får man väl begära att dom lagar nåt UTAN salt & kryddor mjölkprodukter mm mm.
    Fy vilket jävla sätt.
    Usch jag blir så arg
    På dom bara LYCKA till

• Mammatilltvåprinsar

Vad sjukt! Äter ofta lunch och fikar ute med min tiomånadersson. Aldrig har jag blivit dåligt bemött. Tvärtom är de alltid hjälpsamma och värmer gärna burkar och fixar och ordnar. Slussengallerian har jag bara gått igenom, tur det!

• 81charlotta
    Svar på #41
    De hade bakelser och några mackor med pålägg har jag för mig. Men skulle jag först handla till mig själv och sen handlat en macka till mitt barn för att sen ta bort allt pålägg och hårda kanter för att mitt barn skall kunna äta det?
  • 81charlotta
    Svar på #42
    Jag håller med dig att man alltid har fått bra bemötande av personal därför blev jag så förvånad hur de betedde sig.
  • Busenlusen

don´t mess with the mamas...*S*

• carro79

fyyy faan vilka jävla idioter jag hade blivit chockad och helt galen om dom gjort så mot mig. va e d me folk nu för tiden? vi med barn å barnvagnar e inte värda nånting verkar det som.
    blir så jäkla arg när jag hör sånt här, hoppas det går skit dåligt för dom och att dom går i konkurs. det verkar ju redan som att det går dåligt för dom eftersom det alltid bara sitter ett fåtal personer på deras fik, i såna här fall blir jag jäkligt skadeglad och hoppas på karma. det dom gjorde mot dig kommer nog att straffa sig i längden.

• buffybus

jag hade begärt att få prata med chefen!! kanske lägga in en liten sån annons i tidningen också.. sån ris o ros eller va det heter.. eller där man får ha egna åsikter? läser inte tidningen hehe så vet inte va det heter

bråka du inte med dem? jag hade inte kunnat låta bli.. hade sagt till dem att sålänge JAG köper fika där så SKA jag också sitta där... OM jag sen ger mitt barn BARNmat så får den det.

Jocke+André älskar er mest av allt!!
  • Joje

Dåligt!! Det är det enda jag kan säga om det här... vad less man blir Skrikandes

♥ Liam 17/4-07 & Linn 12/7-08 ♥
  • 81charlotta
    Svar på #47
    Hur ska man bråka med dem när lagen är på deras sida? De har rätt att neka!
  • Lille Fi
    81charlotta skrev 2008-11-12 20:53:59 följande:
    Svar på #47Hur ska man bråka med dem när lagen är på deras sida? De har rätt att neka!
    Men e de inte lustigt, de får neka barnvagnar, o barn men om de skulle neka en som sitter i rullstol eller en av annan färg skulle du bli ett jäkla liv.
    Harry 8 feb ´08
Svar på tråden Varning för Bageri/cafe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!