• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • ming
    BlackBiatch skrev 2008-11-28 16:39:06 följande:
    Jag förstår inte vad man ser i ett barn som inte gått igenom puberteten och precis har börjat sitt liv nästan.Nu snackar vi om att bli artist om att verkligen kunna sälja skivor.Jag skämms eller går på kissepaus vareja gång jag ser Johan...det är ett under att han ens kom med men i dag är jag som sagt hundra på att han kan packa sina väskor och åka hem och fixa sin skola!
    Kan folk rösta fram Amy Diamond som tvåa (eller vad det nu var) i melodifestivalen så kan nog folk uppskatta Johans talang.
  • Mattisdotter

Johan får åka vart han vill men kommer komma mycket längre än de andra (särskillt Robin) när det gäller karriär!! Och måste tillägga att Hellström äger!!!!Det går ju inte att förneka att han e stor i branchen,varken man tycker om han eller inte, Lyssnar ju miljoner gånger hellre på Hellström än te.x Carola, trots hennes fantastiska sångröst, det är inte allt!! Heja Johan!!

• Mochride
    Eisa skrev 2008-11-28 17:59:22 följande:
    Tror ni verkligen att Johan åker?Jag är inte alls så säker på det. Jag tror det blir en skräll och Robin eller Alice får åka, faktiskt.
    Jag tror inte heller det. Han har ju en tendens att hålla sig kvar eftersom alla småtjejer röstar på honom för att han är så söt. Typ. Jag tror tyvärr också att det blir Robin eller Alice.
  • aprilsill
    Mattisdotter skrev 2008-11-28 18:18:39 följande:
    Johan får åka vart han vill men kommer komma mycket längre än de andra (särskillt Robin) när det gäller karriär!! Och måste tillägga att Hellström äger!!!!Det går ju inte att förneka att han e stor i branchen,varken man tycker om han eller inte, Lyssnar ju miljoner gånger hellre på Hellström än te.x Carola, trots hennes fantastiska sångröst, det är inte allt!! Heja Johan!!
    Ja han har varit stor, men var är han nu? Borta...
  • Pyff
    BlackBiatch skrev 2008-11-28 17:57:03 följande:
    hmm vad menar du nu?Jag tycker inte alls om han....men just det man röstar på den man vill ska vara kvar?då blir det röstning på Kevin helt klart!
    Ja precis, man röstar på den man vill ha kvar...........gör för sjutton inte misstaget att rösta på Johan
  • BlackBiatch
    Pyff skrev 2008-11-28 19:00:04 följande:
    Ja precis, man röstar på den man vill ha kvar...........gör för sjutton inte misstaget att rösta på Johan
    haha nä jag lovar att rösta på Kevin!
  • Ankissen
    Philofix skrev 2008-11-28 19:51:17 följande:
    nån som håller med mig?
    Absolut! Ut med Johan. Men jag saknar Anna och Robin och Lars...
    Mamma till Elliot 051112 och Myggan bf 090417
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)