• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • BlackBiatch

Jag förstår inte vad man ser i ett barn som inte gått igenom puberteten och precis har börjat sitt liv nästan.Nu snackar vi om att bli artist om att verkligen kunna sälja skivor.Jag skämms eller går på kissepaus vareja gång jag ser Johan...det är ett under att han ens kom med men i dag är jag som sagt hundra på att han kan packa sina väskor och åka hem och fixa sin skola!

• Pyff
    Mattisdotter skrev 2008-11-28 16:22:26 följande:
    Visst får man säga att Johan ser ut som en tjej, det är liksom inget negativt iallafall,Han är ju såååå charmig!!! och visst kommer han åka ikväll, men det är absolut inte sista gången vi hör av honom som tur e!!!! Förmodligen kommer han att gå lika långt som thåström, hellström, mm mm Love Johan
    Jepp, förmodligen kommer han gå lika långt som dessa andra falsksångare (Hellström ööööööö hur gick det till liksom???), helt okej för mig bara JAG slipper lyssna på han!
    Kom igen nu brudar, nu MÅSTE vi rösta utav bara helsike ikväll på de andra så Johan verkligen åker ut!!! Själv kommer jag att rösta som en galning på Robin eftersom jag tror att Alice och Kevin kommer klara sig utan problem......
  • BlackBiatch
    Pyff skrev 2008-11-28 17:07:42 följande:
    Jepp, förmodligen kommer han gå lika långt som dessa andra falsksångare (Hellström ööööööö hur gick det till liksom???), helt okej för mig bara JAG slipper lyssna på han! Kom igen nu brudar, nu MÅSTE vi rösta utav bara helsike ikväll på de andra så Johan verkligen åker ut!!! Själv kommer jag att rösta som en galning på Robin eftersom jag tror att Alice och Kevin kommer klara sig utan problem......
    Här ska det röstas på johan tills mobilen brinner!
  • Pyff
    BlackBiatch skrev 2008-11-28 17:12:40 följande:
    Här ska det röstas på johan tills mobilen brinner!
    VA????? Trode du var anti Johan.........
  • BlackBiatch
    Pyff skrev 2008-11-28 17:55:24 följande:
    VA????? Trode du var anti Johan.........
    hmm vad menar du nu?Jag tycker inte alls om han....men just det man röstar på den man vill ska vara kvar?då blir det röstning på Kevin helt klart!
  • Eisa

Tror ni verkligen att Johan åker?

Jag är inte alls så säker på det. Jag tror det blir en skräll och Robin eller Alice får åka, faktiskt.

• tjockisbullen

Johan är bra men han kan låta för jävlig.
    alice är bra
    Robin sådär
    kevin är bra

Alice lr Kevin kommer vinna!
    Johan eller Robin åker idag.

• BlackBiatch
    Eisa skrev 2008-11-28 17:59:22 följande:
    Tror ni verkligen att Johan åker?Jag är inte alls så säker på det. Jag tror det blir en skräll och Robin eller Alice får åka, faktiskt.
    Jag är 120 procent säker på att han åker...faktiskt denna gången...
  • Eisa
    BlackBiatch skrev 2008-11-28 18:07:32 följande:
    Jag är 120 procent säker på att han åker...faktiskt denna gången...
    Så säker ska du INTE vara, I tell you
  • Mochride
    Hexx skrev 2008-11-27 15:21:51 följande:
    Vad tycker ni om den här juryn?
    Jag tycker de är mycket bättre än föra juryn. Även om man knaske inte alltid håller med och kan tycka att de är lite för snälla ibland så kan de i alla fall ge konstruktiv kritik och kapar inte folk vid fotknölarna som den förra gjorde.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)