• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Iskall Öl

tycker Robin vart bra på genrepet.. Kevin börjar jag tröttna på o JOHAN måste ut ikväll!! Visst sjunger han ok men... nej.. bort. Han borde inte kommit längre än t.ex sepideh och robin e... :/

CLUBEN!!!! ♥
  • Triss i Damer

Jag tror absolut att det är Johans tur att åka denna gång. Ingen tvekan om saken! yes

• L jung
    Jagvetmest skrev 2008-11-28 15:37:31 följande:
    Hemska människa. Jag tittar 100 gånger hellre på Johans söta nuna en två Neanderthalare som Kevin och Robin. Speciellt Robin ser ju hemsk ut. Har ni sett vad konstiga hans tänder och munnen är?? Alice är söt till både sätt och utseende. Hon verkar så mogen för sin ålder. Är helt övertygad att det inte blir sista gången man ser Johan Palm även om han åker. Han är nämligen den enda som tv kommer att tjäna på att visa i rutan när den här soppan är över.
    Johan hade sjukt gula tänder innan deras make-over... om man nu ska klaga på nånting...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja
    Jagvetmest skrev 2008-11-28 15:37:31 följande:
    Hemska människa. Jag tittar 100 gånger hellre på Johans söta nuna en två Neanderthalare som Kevin och Robin. Speciellt Robin ser ju hemsk ut. Har ni sett vad konstiga hans tänder och munnen är?? Alice är söt till både sätt och utseende. Hon verkar så mogen för sin ålder. Är helt övertygad att det inte blir sista gången man ser Johan Palm även om han åker. Han är nämligen den enda som tv kommer att tjäna på att visa i rutan när den här soppan är över.
    Man får inte säga att Johan ser ut som en Tjej men man får säga att någon har konstiga tänder och mun.

I LOVE denna tråd
  • L jung
    Kaxmaja skrev 2008-11-28 16:08:53 följande:
    Man får inte säga att Johan ser ut som en Tjej men man får säga att någon har konstiga tänder och mun. I LOVE denna tråd
    hehe
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Mattisdotter
    Kaxmaja skrev 2008-11-28 16:08:53 följande:
    Man får inte säga att Johan ser ut som en Tjej men man får säga att någon har konstiga tänder och mun. I LOVE denna tråd
    Visst får man säga att Johan ser ut som en tjej, det är liksom inget negativt iallafall,Han är ju såååå charmig!!! och visst kommer han åka ikväll, men det är absolut inte sista gången vi hör av honom som tur e!!!! Förmodligen kommer han att gå lika långt som thåström, hellström, mm mm Love Johan
  • Kaxmaja
    Mattisdotter skrev 2008-11-28 16:22:26 följande:
    Visst får man säga att Johan ser ut som en tjej, det är liksom inget negativt iallafall,Han är ju såååå charmig!!! och visst kommer han åka ikväll, men det är absolut inte sista gången vi hör av honom som tur e!!!! Förmodligen kommer han att gå lika långt som thåström, hellström, mm mm Love Johan

Enligt tidigare inlägg i denna tråd så lärde man sina barn modda folk bara för att man skrattade lite när de sa att Johan såg ut som en tjej De var de jag syftade på

• hejpa
    Kaxmaja skrev 2008-11-28 16:25:38 följande:
    Enligt tidigare inlägg i denna tråd så lärde man sina barn modda folk bara för att man skrattade lite när de sa att Johan såg ut som en tjej De var de jag syftade på
    haha, precis.
    så nu kommer alltså villhabebis barn mobba folk som har fula tänder. ;)
    verkar som att man får tycka vad man vill om vem som helst, bara man inte tycker nåt illa om johan. trist
  • Mattisdotter
    Svar på #1447
    Oki:) hmmm, man hoppas ju på att nästa generation inte blir så inskränkta som tidigare generationer varit.
  • Kaxmaja
    hejpa skrev 2008-11-28 16:33:45 följande:
    haha, precis.så nu kommer alltså villhabebis barn mobba folk som har fula tänder. ;)verkar som att man får tycka vad man vill om vem som helst, bara man inte tycker nåt illa om johan. trist
    De e de jag gillar med Idol tråden ha ha . Förra året var de precis likadant. Då haglade de tillsägelser i inboxen när man tyckte om vissa personer mednas andra personer var de helt ok att tycka om
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)