• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Zozzo87
    MammaHela skrev 2008-11-27 21:20:01 följande:
    gissa vad jag gör nu
    Sitter vid en ny bärbar dator??????
  • MammaHela
    Zozzo87 skrev 2008-11-27 21:21:04 följande:
    Sitter vid en ny bärbar dator??????
    YESS!!!!!!!!!!

Fast eftersom det är mannens så kommer jag få vara EXTRA snäll om jag ska få låna den i morgonkväll....

undra vad jag ska muta med....
  • Zozzo87
    MammaHela skrev 2008-11-27 21:22:57 följande:
    YESS!!!!!!!!!!Fast eftersom det är mannens så kommer jag få vara EXTRA snäll om jag ska få låna den i morgonkväll....undra vad jag ska muta med....
    Frukost på säng??Nybakta bullar??Det tredje vill jag inte dra upp här Hehehe....
  • Zozzo87

Jaa det var ju det också faen va skojj ÄNTLIGEN är du med igen!!!Men jag har inte kunnat vara med...Har haft förhinder nästan tre eller fyra fredagar i rad nu... Snyft

• MammaHela
    Zozzo87 skrev 2008-11-27 21:49:42 följande:
    Frukost på säng??Nybakta bullar??Det tredje vill jag inte dra upp här Hehehe....
    förslag 1, då blir han sur, för jag börjar 7 och han 9... hemma hos oss är det bara svärmors bullar som duger och förslag nummer 3 blir lite väl färgglatt...

mer förslag?
  • Zozzo87
    MammaHela skrev 2008-11-27 21:51:20 följande:
    förslag 1, då blir han sur, för jag börjar 7 och han 9... hemma hos oss är det bara svärmors bullar som duger och förslag nummer 3 blir lite väl färgglatt...mer förslag?
    Han får sitta bredvid dig medan IDOL håller på...Men han MÅSTE vara knäpp tyst får endast prata vid reklam. Den ska han servera dig med vad du begär. OCH låta dig låna hans dator. Det är väl en BRA deal??Det är ju en stoooor ära för männen att få sitta bredvid då idol håller på...Visst visst????
  • MammaHela
    Zozzo87 skrev 2008-11-27 22:06:01 följande:
    Han får sitta bredvid dig medan IDOL håller på...Men han MÅSTE vara knäpp tyst får endast prata vid reklam. Den ska han servera dig med vad du begär. OCH låta dig låna hans dator. Det är väl en BRA deal??Det är ju en stoooor ära för männen att få sitta bredvid då idol håller på...Visst visst????
    Låter som en underbar idé

eller så skickar jag ut honom på krogen *haha*
  • Zozzo87
    MammaHela skrev 2008-11-27 22:21:00 följande:
    Låter som en underbar idéeller så skickar jag ut honom på krogen *haha*
    Okeej med fyra villkor. Han uppför sig OCH du kommer INTE och hämtar honom OCH han kommer hem helskinnad OCH före tre...
  • MammaHela
    Zozzo87 skrev 2008-11-27 22:25:28 följande:
    Okeej med fyra villkor. Han uppför sig OCH du kommer INTE och hämtar honom OCH han kommer hem helskinnad OCH före tre...
    hämta honom *haha* tar 2 min att gå hem onykter...

resten struntar jag i *asg*
  • BlackBiatch

Äntligen i dag kommer johan till 100 att åka ut!!!så njut av att se han för sista gången=)

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)