• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • dio

men vad heter filmen med Christian Slater där han är en blyg och tillbakadragen kille som sänder olaglig radio?

• hejpa
    BlackBiatch skrev 2008-11-28 07:44:44 följande:
    Äntligen i dag kommer johan till 100 att åka ut!!!så njut av att se han för sista gången=)
    man kan ju alltid hoppas, men jag är inte så säker på det..
    blir säkert robin som åker ut istället :/
    bara kevin vinner så är jag nöjd. fast jag har ingen favorit kvar.
    tycker att rock-robin borde vunnit, fattar inte att han åkte ut!
  • Eisa

Fick precis en kåtchock när jag såg Kevins rep.
    Tror han kommer vara döbra ikväll.

Hoppas stel-Robin åker ut.

• hejpa
    Eisa skrev 2008-11-28 09:07:13 följande:
    Fick precis en kåtchock när jag såg Kevins rep.Tror han kommer vara döbra ikväll.Hoppas stel-Robin åker ut.
    haha, det där lät som en aftonbladet-rubrik.
    "kåtchock när idol-kevin repeterar!"
  • grabbarna

haha kåtchock vill jag inte påstå att jag fick i alla fall men han är onekligen bäst MEN! jag är väldigt förvirrad angående gospeltema???jag trodde faktiskt dom skulle göra om dessa låtar till gospelstuk men Robin är väl den enda som är i närheten..han lät förövrigt väldigt bra och jag tror han kan slå på stort ikväll

men det finns en viss risk att alla fjortisar blev skraj förra veckan när Johan hängde löst på riktigt och därför röstar järnet idag

• Eisa
    grabbarna skrev 2008-11-28 10:07:11 följande:
    haha kåtchock vill jag inte påstå att jag fick i alla fall men han är onekligen bäst MEN! jag är väldigt förvirrad angående gospeltema???jag trodde faktiskt dom skulle göra om dessa låtar till gospelstuk men Robin är väl den enda som är i närheten..han lät förövrigt väldigt bra och jag tror han kan slå på stort ikvällmen det finns en viss risk att alla fjortisar blev skraj förra veckan när Johan hängde löst på riktigt och därför röstar järnet idag
    Japp, och jag är en av dem
    Jag sa att jag skulle rösta på Johan förra veckan men det gjorde jag inte.
    Kanske jag gör det ikväll

Jag tycker Kevin är absolut bäst men han får så mycket röster ändå.

Men de som är kvar nu har ju kommit sjukt långt. No probs för dem att få en karriär om de vill.
  • Zozzo87
    städfia skrev 2008-11-28 10:31:51 följande:
    hittar inte genrepen
    Där kanske??? www.tv4.se/1.283438&renderingdepartment=2.19545 Hoppas länken fungerar!!
  • Jagvetmest
    BlackBiatch skrev 2008-11-28 07:44:44 följande:
    Äntligen i dag kommer johan till 100 att åka ut!!!så njut av att se han för sista gången=)
    Hemska människa. Jag tittar 100 gånger hellre på Johans söta nuna en två Neanderthalare som Kevin och Robin. Speciellt Robin ser ju hemsk ut. Har ni sett vad konstiga hans tänder och munnen är?? Alice är söt till både sätt och utseende. Hon verkar så mogen för sin ålder. Är helt övertygad att det inte blir sista gången man ser Johan Palm även om han åker. Han är nämligen den enda som tv kommer att tjäna på att visa i rutan när den här soppan är över.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)