• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Philofix

Rätt väntat att Kevin skulle sjunga en Ricky Martin låt, tänkte faktiskt tanken häromdagen innan jag visste vilka låtar dem skulle sjunga.

Jag hejar som vanligt på Kevin och jag är nästan helt hundra på att Kevin och Robin går vidare till final idag.

• Philofix

Vilka två tror ni går vidare ikväll då?

Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • Mattisdotter

Robin kan ju inte vara kvar längre!! Han har aldrig levererat något vettigt enligt mig, Tror inte någon skulle orka lyssna på en hel platta med honom!! Att en så mesig kille utan talang, kommit så långt är en gåta för mig!

• sofia23

Robin är juh sååå fiin med..det skadar inte heller..hehhe

• Mattisdotter

En liten upplysning bara som någon undrat över tidigare: Håkan Hellström är nominerad i flera kategorier i årets Rcokbjörn, bla. bästa album, bästa manliga artist! Rcäker det som svar på frågan vart han tagit vägen?? Har man kunnat missa Hellström under året, är man förmodligen inte så insatt i musikvärlden??

• sofia23

Mattisdotter skrev 2008-12-05 08:24:21 följande:

Robin kan ju inte vara kvar längre!! Han har aldrig levererat något vettigt enligt mig, Tror inte någon skulle orka lyssna på en hel platta med honom!! Att en så mesig kille utan talang, kommit så långt är en gåta för mig!
    han har juh blivit skitduktig juh..helt klart att han ska vinna
  • dio

Mattisdotter skrev 2008-12-05 08:43:18 följande:

En liten upplysning bara som någon undrat över tidigare: Håkan Hellström är nominerad i flera kategorier i årets Rcokbjörn, bla. bästa album, bästa manliga artist! Rcäker det som svar på frågan vart han tagit vägen?? Har man kunnat missa Hellström under året, är man förmodligen inte så insatt i musikvärlden??
    Ööh jag tycker att han sjunger fruktansvärt dåligt och har därför inte koll på honom
  • Mattisdotter

dio skrev 2008-12-05 08:46:07 följande:

Mattisdotter skrev 2008-12-05 08:43:18 följande:
    Ööh jag tycker att han sjunger fruktansvärt dåligt och har därför inte koll på honom
    Nä, det kan ju i så fall vara en anledning
  • Mattisdotter

sofia23 skrev 2008-12-05 08:44:18 följande:

Mattisdotter skrev 2008-12-05 08:24:21 följande:
    han har juh blivit skitduktig juh..helt klart att han ska vinna
    Ser och hör tyvärr inte samma sak som du då Tror ändå inte att han kommer att ha någon framtid i musikbranchen, han e för mesig, och intetsägande, tyvärr!!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)