• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • ludenben

hahaha japp. Jag känner mig ganska ensam om att tycka att det var synd att Johan åkte ut

elegi skrev 2008-12-02 18:59:37 följande:
    Så tycker jag oxå eller den där sista håller jag inte med om men det visste du ju redan
  • ludenben

hahaha nä hans fjantiga fans har säkert ringt nåt krisnummer för folk i sorg eller nåt för att hantera att deras drömmars man åkte ut så de har jag säkert sällskap av i såfall

elegi skrev 2008-12-02 19:03:09 följande:
    Nje ensam tycker jag inte det verkar som du är
  • elegi
    ludenben skrev 2008-12-02 19:05:36 följande:
    hahaha nä hans fjantiga fans har säkert ringt nåt krisnummer för folk i sorg eller nåt för att hantera att deras drömmars man åkte ut så de har jag säkert sällskap av i såfall
    Ja eller oxå ligger de avsvimmade i en bunt nån stans med telefonfen i handen näe nu var jag nog lite elak kanske...
  • Pyff
    Ankissen skrev 2008-12-02 18:58:57 följande:
    Jag saknar oxå Robin E... Han var mysig han!
    [/citat]
    städfia skrev 2008-12-02 19:02:37 följande:
    [citat]
    jag ville se Kevin o Robin E i final!!
    Jag med..............snyft!
  • ludenben

hahahaha ja blir alla som den där tjejen som kom upp på scen så ser det ju inte så lovande ut. Läste på nån löpsedel att Johan var hotad till livet och tyckte att det är lite läskigt med fansen... folk e ju inte kloka

elegi skrev 2008-12-02 19:23:59 följande:
    Ja eller oxå ligger de avsvimmade i en bunt nån stans med telefonfen i handen näe nu var jag nog lite elak kanske...
  • Krisselina
    Pyff skrev 2008-12-02 18:02:41 följande:
    Tror nog att det blir Kevin och Robin i final...........Robin har gjort en "Snygg-Erik-resa" Ni vet, han var mer eller mindre uträknad från början särskilt av juryn och sedan har han vänt och kommit starkt.Iofs spelar det ingen roll vem som står mot Kevin i final för han lär ju vinna oavsett.........Känns lite trist att det är så "klart" redan vem som kommer att vinna.
    Ja, han har verkligen gjort en "snygg-erik-resa". Jag tycker inte han är suverän, men han har blivit bättre än vad han var i början.

Sen undrar jag lite som fler här vad som har hänt med Alice egentligen. Hon verkar ha lätt för gråt, tappat självförtroendet och tja, sjunger inge vidare numera. Jag tycker Robin E borde haft hennes plats.
    Lita alltid på din intuition
  • elegi
    ludenben skrev 2008-12-02 19:37:44 följande:
    hahahaha ja blir alla som den där tjejen som kom upp på scen så ser det ju inte så lovande ut. Läste på nån löpsedel att Johan var hotad till livet och tyckte att det är lite läskigt med fansen... folk e ju inte kloka
    Ja det var henne jag lite elakt syftade på
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)