• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Pyssilullan
    Philofix skrev 2008-12-04 01:33:50 följande:
    Tror Alice kommer att åka på fredag och att Kevin och Robin går till final i Globen där Kevin vinner.Hade ju varit kul om Alice var i final med Kevin, men jag tror hennes nervositet gör att hon har blivit så spänd och tråkig på scen.
    Då gäller det att vi took röstar på Alice!!!!!!
  • aprilsill

Pyssilullan skrev 2008-12-04 22:04:54 följande:

Då gäller det att vi took röstar på Alice!!!!!!
    Ja eller så röstar man på den man verkligen vill ska vinna
  • ellam71

Jag tycker alice ska åka... hon kan inte mer nu....

Det som inte dödar härdar...
  • Pyssilullan
    ellam71 skrev 2008-12-04 23:04:59 följande:
    Jag tycker alice ska åka... hon kan inte mer nu....
    Joo hon kan mer.. men har tappat en del av självförtroendet bara! Tänk själv.. Nybliven 17 åring, hemma kär.. Som bott på hotell i 10 veckor.. Självklart har man bra dagar och dåliga dagar..
  • ellam71

Visst har man det! Men jag tycker hon stått still de sista 4 veckorna..... Jag tycker inte hon kan mer.... tror inte hon kan utvecklas mer.....

Pyssilullan skrev 2008-12-04 23:08:33 följande:
    Joo hon kan mer.. men har tappat en del av självförtroendet bara! Tänk själv.. Nybliven 17 åring, hemma kär.. Som bott på hotell i 10 veckor.. Självklart har man bra dagar och dåliga dagar..
  • dio

Pyssilullan skrev 2008-12-04 22:24:24 följande:

rösta allt ni kan på alice snälla!!
    Jag tror inte att ditt röstfiske funkar så bra

Om Alice är bäst i morgon så får hon min röst. Är någon av de andra bättre så får hon inte det- jag tror nog att Kevin och Robin vill det här lika mycket som Alice.
  • Pyssilullan
    ellam71 skrev 2008-12-04 23:10:07 följande:
    Visst har man det! Men jag tycker hon stått still de sista 4 veckorna..... Jag tycker inte hon kan mer.... tror inte hon kan utvecklas mer.....
    Nja nej det är svårt att bli bättre när man är bäst.. de har du rätt i..
    Ligger man på topp är det ju omöjligt att slå det .. så är det ju
  • ellam71

Vi har olika åsikter.. jag tycker inte hon ligger på topp av de tre som är kvar...

Pyssilullan skrev 2008-12-04 23:17:43 följande:
    Nja nej det är svårt att bli bättre när man är bäst.. de har du rätt i.. Ligger man på topp är det ju omöjligt att slå det .. så är det ju
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)