• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Triss i Damer

Skulle precis fråga om låtarna. Men sedär dem var redan där.
    Det ska bli mycket intressant faktiskt, speciellt att höra Kevin framföra hot in here med nelly. hehe. Två långa dagar kvar

• mammatillmiranda

Jaa utmaningarna kommer definitivt bli svåra för idolerna...
    Alices låt blir svår för henne att sjunga, lika så kevins. Däremot för Robin blir utmaningen att lyckas få till rörelserna. Får se hur det går...

Ska bli kul att se denna omgång! Skrattande

Miranda 05 och Molly 08 - mammas änglar
  • xxmeyaxx

och självklart får jag inte se det..

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • Philofix

Tror Alice kommer att åka på fredag och att Kevin och Robin går till final i Globen där Kevin vinner.

Hade ju varit kul om Alice var i final med Kevin, men jag tror hennes nervositet gör att hon har blivit så spänd och tråkig på scen.

• sofia23

robin har blivit jätte duktig tycker jag...

• ming

Jag hoppas att Kevin åker imorgon. Det hade varit kul!

Och hur ska han nånsin kunna göra en bra version av Hot in herre? Jaja, jag vet ju redan att han bara kommer att imitera Nelly till 100%, precis som han gör med alla andra låtar, istället för att vara en egen artist.

• Mallan76

Jag hoppas på att Alice och Robin kommer till final. Jag tycker Kevin är superduktig, men han spelar ju i en helt annan division än de andra. Han kommer nog få kontrakt förr eller senare i vilket fall som helst. Så...därför vore det roligt om Robin och Alice, som båda är lite "grönare" eller hur jag ska säga det, kommer till final. De är båda väldigt talangfulla men behöver få bättre säkerhet och självförtroende på scen.

ming -håller med dej där, att det känns som att Kevin härmar mkt. När han körde Michael Jacksons låt var det ju nästan en kopia rakt av.

• mammatillmiranda
    Mallan76 skrev 2008-12-04 21:07:03 följande:
    Jag hoppas på att Alice och Robin kommer till final. Jag tycker Kevin är superduktig, men han spelar ju i en helt annan division än de andra. Han kommer nog få kontrakt förr eller senare i vilket fall som helst. Så...därför vore det roligt om Robin och Alice, som båda är lite "grönare" eller hur jag ska säga det, kommer till final. De är båda väldigt talangfulla men behöver få bättre säkerhet och självförtroende på scen.ming -håller med dej där, att det känns som att Kevin härmar mkt. När han körde Michael Jacksons låt var det ju nästan en kopia rakt av.
    Yes! Helt med dig...
    Hejar på Robin, älskar hans röst och skulle gärna vilja att han fick släppa en skiva. Kevin kommer ju som sagt ändå få kontrakt... 

Tror dock Kevin och Robin kommer gå vidare till globen. 
    Miranda 05 och Molly 08 - mammas änglar
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)