• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Iskall Öl

Alice å Kevin i final? har dock tröttnat på kevin, fast verkar som att inte så många andra har't

CLUBEN!!!! ♥ thiindra.blogg.se
  • giftgrodan

jag har så svårt att fatta att robin är sämst trea. Tycker att han skulle åkt ut bland de första, och jag ser verkligen inte någon förbättring.

Måste ju heja på Kevin nu, av de som är kvar

• ludenben

hahaha ja hon slog allt jag tidigare sett

elegi skrev 2008-12-02 20:00:04 följande:
    Ja det var henne jag lite elakt syftade på
  • Mara
    elegi skrev 2008-12-02 19:23:59 följande:
    Ja eller oxå ligger de avsvimmade i en bunt nån stans med telefonfen i handen näe nu var jag nog lite elak kanske...
    Det kanske var därför Johan åkte ut. Det kan vara svårt att rösta samtidigt som man är hysterisk möjligen...
  • giftgrodan
    Mara skrev 2008-12-02 21:45:15 följande:
    Det kanske var därför Johan åkte ut. Det kan vara svårt att rösta samtidigt som man är hysterisk möjligen...
    Va, klart de slutade rösta när de såg att han höll på att flörta med annalisa eller vad hon hette
  • Zozzo87
    Kaxmaja skrev 2008-12-02 21:49:51 följande:
    Crime of passion
    Hehe...
  • elegi
    giftgrodan skrev 2008-12-02 21:47:22 följande:
    Va, klart de slutade rösta när de såg att han höll på att flörta med annalisa eller vad hon hette
    Kaxmaja skrev 2008-12-02 21:49:51 följande:
    Crime of passion
    då har vi löst mysteriet om vart alla småbrudar höll hus när det var röstningsdags...dom var tjuriga/sotis på Annalisa eller så låg dom avsvimmade med telefonen i handen men kom till medvetande lagom när omröstningen var slut
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)