• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • rivkale

:)

Ja alltså en grej som man lätt glömmer är ju att alla som varit med egentligen ju är skitduktiga!! Man blir ju petigare och petigare och nä en liten ton hit och en liten rörelse dit. Jag hade aldrig kunnat prestera hälften! Men det är ju sååå kul att tycka, det är väl det programmet går ut på..?

• L jung

Lite 'lustig' fakta från min dotter.
    Hon har sitt skrivbord (på Meter Film) mot Jidhe's skrivbord på jobbet.
    Jag frågade henne om han genstikulerar sådär mycket privat också.  ''Nä, nästan ingenting'', svarade hon då. 
    Undra varför han gjort det till en sån stor grej nu? Ser man på hans första idol, så gjorde han det faktiskt mindre då också!

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Me , myself and I ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • xxmeyaxx

"Om man ska vara helt krass så har det inte varit så jättebra att vinna Idol. Picasso, Lindström, vad blev det med dem...? Ingenting. Fast det var kul igår i Eftersnack när Marie Picasso var gäst hos oss. Jag frågade henne vad hon gjort sen hon vunnit Idol för ett år sen. "Massor!" utbrast hon. "Jaha som vaddå?", undrade jag och Peter. "Oj oj oj, jobbat så mycket", svarade hon. Alla vet vi ju att detta jobb innefattar att sjunga Idollåten i gallerior i Sverige. Men det är inget fel i det. Det är säkert skitkul! Men så kom jag på att jag sett henne jobba på ett café och då frågar jag naturligtvis om detta stämmer. Eller det var inte riktigt en fråga. Det var ett påstående faktiskt. Inte så passande fick jag veta sen. Av Blankens som hånade i örat så jag höll på att brista i gapflabb vid flera tillfällen under sändningen. De gillar att köra med mig i det här teamet ska ni veta. Men skit samma. Det är kul. Men Marie blev ju helt paff och undrade vad jag svamlade om?! Café?! Hon har banne mig inte jobbat på nåt café.

Men jag är säker på att jag blivit serverad kaffe av Marie Picasso. Helt jävla säker. Så nu har jag funderat på detta och jag har kommit på det. Detta inträffade för nästan sju år sen. Det var ett litet facé vid Hötorgeret och jag är SÄKER på att det var Marie. Men det här var ju innan hon blev en Superstar så det kan väl inte vara så farligt. Att hon inte bara sa det istället för att håna hela cafébranchen. Dåligt tycker jag. Men det är jag. "

- Katrin Zytomierskas blogg på tv4.se, ang. Marie Picasso..

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • rivkale
    Svar på #2783
    amen guud suck. nu ska hon försvara sig också! vilken osäker brud!
  • L jung
    xxmeyaxx skrev 2008-12-06 14:45:43 följande:
    "Om man ska vara helt krass så har det inte varit så jättebra att vinna Idol. Picasso, Lindström, vad blev det med dem...? Ingenting. Fast det var kul igår i Eftersnack när Marie Picasso var gäst hos oss. Jag frågade henne vad hon gjort sen hon vunnit Idol för ett år sen. "Massor!" utbrast hon. "Jaha som vaddå?", undrade jag och Peter. "Oj oj oj, jobbat så mycket", svarade hon. Alla vet vi ju att detta jobb innefattar att sjunga Idollåten i gallerior i Sverige. Men det är inget fel i det. Det är säkert skitkul! Men så kom jag på att jag sett henne jobba på ett café och då frågar jag naturligtvis om detta stämmer. Eller det var inte riktigt en fråga. Det var ett påstående faktiskt. Inte så passande fick jag veta sen. Av Blankens som hånade i örat så jag höll på att brista i gapflabb vid flera tillfällen under sändningen. De gillar att köra med mig i det här teamet ska ni veta. Men skit samma. Det är kul. Men Marie blev ju helt paff och undrade vad jag svamlade om?! Café?! Hon har banne mig inte jobbat på nåt café.Men jag är säker på att jag blivit serverad kaffe av Marie Picasso. Helt jävla säker. Så nu har jag funderat på detta och jag har kommit på det. Detta inträffade för nästan sju år sen. Det var ett litet facé vid Hötorgeret och jag är SÄKER på att det var Marie. Men det här var ju innan hon blev en Superstar så det kan väl inte vara så farligt. Att hon inte bara sa det istället för att håna hela cafébranchen. Dåligt tycker jag. Men det är jag. "- Katrin Zytomierskas blogg på tv4.se, ang. Marie Picasso..
    Alltså... katrin katrin... inte sjutton tror jag att Marie Picasso uppfattade frågan som om hon ''någonsin hade jobbat i cafe'' inte... jag tror hennes förnekande berodde på att dom pratade om vad Marie hade gjort sedan hon VANN tävlingen förra året, och inte vad hon gjort i sina ungdoms dagar!!!!
    hajar inte Katrin det eller?  Jag tog det inte ett dugg som att hon ''hånade hela cafebranchen'' som katrin skriver, utan hon försvarade bara sitt och vad hon har gjort sedan hon vann!!!!

Gud så trött jag blir på katrin alltså!!! Snart är det äntligen över och vi slipper se henne - hoppas jag i alla fall !!!!
  • xxmeyaxx
    Pyssilullan skrev 2008-12-06 15:49:45 följande:
    heja heja heja alice! du är våran stjärna!!
    DU om någon måste ju vara ordentligt glad nu
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • L jung
    Pyssilullan skrev 2008-12-06 15:49:45 följande:
    heja heja heja alice! du är våran stjärna!!
    Kommer ni alla i familjen finnas i publiken i Globen på fredag? hehe...
    Gud så stolta ni måste vara nu!

Hon är så otroligt duktig och enormt söt tjej... hon kommer gå långt bara hon inte släpper allt efter Idol perioden är slut, utan jobbar på.  Lätt att bli bortglömd annars!

De två jag ville ha i globen, efter det att Linda Pritchard åkte ut var just Alice och Kevin, eller kanske Anna och Kevin.

Hoppas dock på att Kevin vinner.  Han är en riktig glädjespridare!!!!
  • Pyssilullan
    L jung skrev 2008-12-06 17:10:11 följande:
    Kommer ni alla i familjen finnas i publiken i Globen på fredag? hehe... Gud så stolta ni måste vara nu!Hon är så otroligt duktig och enormt söt tjej... hon kommer gå långt bara hon inte släpper allt efter Idol perioden är slut, utan jobbar på.  Lätt att bli bortglömd annars!De två jag ville ha i globen, efter det att Linda Pritchard åkte ut var just Alice och Kevin, eller kanske Anna och Kevin.Hoppas dock på att Kevin vinner.  Han är en riktig glädjespridare!!!!
    Jaa vi är enormt Glada! :) Åkte därifrån med leende på läpparna, sitter med Alice i telef nu.. Hon blev Glad över folkets val till Globen :p Låten alltså!
    Vi (släkten) kommer absolut finnas på plats längst fram i globen! :)
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)