• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • ludenben
    dio skrev 2008-12-07 10:07:30 följande:
    ludenben skrev 2008-12-07 10:04:47 följande: Sådana drastiska åtgärder tänker jag inte ta till Men jag kanske kastar ut tvn genom föstret som en bad ass artist.
    dio skrev 2008-12-07 10:08:57 följande:
    Jag skulle vilja se min sambos reaktion när han kom hem. "Och hur gick det här till?"
    hahaha... ja kanske inte heller skulle skjuta mig men jag skulle undra vad fan som hänt och aldrig mer kolla på nåt avsnitt av idol nästa säsång (som om jag skulle kunna hålla mig borta) och kanske kastat ut tv:n i chock...
  • Fröken Inga
    Pyssilullan skrev 2008-12-06 19:51:33 följande:
    Jaa vi är enormt Glada! :) Åkte därifrån med leende på läpparna, sitter med Alice i telef nu.. Hon blev Glad över folkets val till Globen :p Låten alltså!Vi (släkten) kommer absolut finnas på plats längst fram i globen! :)
    Blir tufft för henne att tävla mot Kevin men det blir säkerligen en blodig kamp. Om jag skulle ge Alice ett tips så är det att hon ska jobba på att göra låtarna egna och intressanta. Som med "ironic". Gud vad bra hon var då!

Årets final kommer bli fantastisk! Mina två favvos från början möter varandra!
    Ottilia, född 29 april -08
  • Atamon

ludenben skrev 2008-12-07 10:04:47 följande:

Nä, hoppas det går vägen annars skjuter jag mig...
    oh no.. säg inte så. Har en bekant som tyckte det såg så töntigt ut att gå med stavar (och det gör det ju iofs..) så hon sa att "skjut mig om ni ser mig med stavar".. Så fick hon problem med rygg och axlar och fick rådet av sjukgymnasten att börja med stavgång.. Vilken tur att vi inte tog henne på orden och sköt henne!

sorry för OT
  • ica003

Om man ser till hur det brukar bli då...att tvåan lyckas bättre än ettan...vem ska vinna då?

Gather ye rose-buds while ye may - Robert Herrick
  • Atamon

För övrigt så tycker jag att det blev rätt personer i final, om man ser till vilka som var kvar på slutet. Robin B har jag aldrig gillat och hans version av It's my life i fredags måste varit den sämsta version jag har hört.

Inte för att Kevin är min typ av artist, men han är ju jättecharmig och duktig på det som han gör - så jag hoppas att han tar hem det här!

• sofia23

Pyssilullan skrev 2008-12-06 19:51:33 följande:

Jaa vi är enormt Glada! :) Åkte därifrån med leende på läpparna, sitter med Alice i telef nu.. Hon blev Glad över folkets val till Globen :p Låten alltså!Vi (släkten) kommer absolut finnas på plats längst fram i globen! :)
    det ryktas om att Alice o Robin är ihop,..stämmer det?
  • ludenben

hahahaha det var det bästa jag hört Bäst att Kevin vinner så jag slipper stå till svars sen

Atamon skrev 2008-12-07 11:59:01 följande:
    För övrigt så tycker jag att det blev rätt personer i final, om man ser till vilka som var kvar på slutet. Robin B har jag aldrig gillat och hans version av It's my life i fredags måste varit den sämsta version jag har hört. Inte för att Kevin är min typ av artist, men han är ju jättecharmig och duktig på det som han gör - så jag hoppas att han tar hem det här!
  • Iskall Öl

Alices låtval var ju klockren!!
    hade säkert blivit Girlfriend om hon hade tatt den tidigare

CLUBEN!!!! ♥ thiindra.blogg.se
  • rivkale

Jag tycker också Kevin!!! Han är ju så himla begåvad! Och jag tycker att Alice är suverän också, bara inte lika fulländad artist ännu. Men en som jag tyckte var riktigt bra, som jag inte förstår hur hon kunde åka ut var Linda Pritchard, var hon fööör bra??

Apropå slänga ut tv:n och aldrig mer se idol, så sa jag när Danny åkte ut. Då tyckte jag att det var höjden. But I came back. Man gör ju det ju... :)

• elegi
    rivkale skrev 2008-12-07 21:23:51 följande:
    Jag tycker också Kevin!!! Han är ju så himla begåvad! Och jag tycker att Alice är suverän också, bara inte lika fulländad artist ännu. Men en som jag tyckte var riktigt bra, som jag inte förstår hur hon kunde åka ut var Linda Pritchard, var hon fööör bra?? Apropå slänga ut tv:n och aldrig mer se idol, så sa jag när Danny åkte ut. Då tyckte jag att det var höjden. But I came back. Man gör ju det ju... :)
    Ja och kolla vad det blev av honom då? Egentligen inte alls synd om honom att han åkte ut
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)