• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • giftgrodan

katrin borde ringa guinness rekordbok, att minnas folk man blivit serverad kaffe av för 7 år sen måste väl ändå vara någon sorts rekord

• Fröken Inga

Mmm, jag läste det.

Har sett henne på "vakna med the voice" flera gånger också. Hon får mig alltid att vilja byta kanal. Hon känns lite som en levande "friendsreklam" Ni vet mobbing...

Ottilia, född 29 april -08
  • Fröken Inga
    Pyssilullan skrev 2008-12-08 21:57:16 följande:
    Idag var jag och träffade Alice Kul kul! ngn mer?
    Skoj, hon måste vara skitnervös nu...
    Ottilia, född 29 april -08
  • Iskall Öl

Hoppas på "skräll" - att Alice vinner! :)

Pyssilullan skrev 2008-12-08 21:57:16 följande:
    Idag var jag och träffade Alice Kul kul! ngn mer?
    Åh vad kul! Vart hon nervös? (förstås  hehe)
    CLUBEN!!!! ♥ thiindra.blogg.se
  • Jenny81

Jag & en kompis satt på mingel & bar i Gävle igår, Alice familj (inkl henne) satt bredvid i princip. Häftigt va? Hahhahah!

Hon är skitliten i verkligheten. & skitsöt är hon också.

• rivkale

Ja-a hon är så himla söt tycker jag med! Verkar vara en så positiv person! Hoppas att hon lyckas med det hon vill efter den här tävlingen! :)

• Jenny81

rivkale skrev 2008-12-09 15:29:49 följande:

Ja-a hon är så himla söt tycker jag med! Verkar vara en så positiv person! Hoppas att hon lyckas med det hon vill efter den här tävlingen! :)
    Jag kände faktiskt inte igen henne förrän jag hörde henne prata med sin familj.
  • Pyff
    LHUF skrev 2008-12-09 17:28:57 följande:
    läste precis vilka låtar dom skall sjunga på fredag men jag förstår inte för mitt liv varför Kevin valt den låten han har valt själv..
    Ja det var ju ett otroligt puckat val av Kevin måste jag säga! Kass, trist låt........
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)