• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Mallan76

Kevin är redan en etablerad artist, han kommer få alla chanser i världen till ett skivkontrakt. Därför röstar jag på Alice på fredag. Inte bara för att jag vill hjälpa henne på traven, utan för att jag gillat henne från första stund. Hon har allt -rösten, utsrålningen, personligheten, utseendet.

• städfia

Jag har oxå gillat alice hela tiden!
    Så på fredag får hon min röst med

kevin kommer lyckas iaf, även om han inte tar hem kalaset!

• dio

Så här ser jag det:
    alice har varit väldigt ojämn. Vissa fredagar (helst i början) var hon kanon, hennes version av Ironic var fantastisk. Senaste tiden har hon varit urtrist.

Kevin har hela tiden varit mer eller mindre bra. Han har alltid gjort ett bra framträdanden, vissa bättre än andra, men aldrig ett dåligt.

Kevin förtjänar att vinna, han är bäst helt enkelt.

• BlueYee

Tycker det är lite fel att Kevin varit med i maltas melodifestival. Han är ju så mycket mera van att stå på scen.....

• vinterlärka

Hittade klippet när han var i melodifestivalen. (har inte sett det än) Ni kanske redan har sett det? Följer inte tråden regelbundet.

• hejpa

BlueYee skrev 2008-12-10 16:36:38 följande:

Tycker det är lite fel att Kevin varit med i maltas melodifestival. Han är ju så mycket mera van att stå på scen.....
    det visste jag inte ens :O roligt!
  • sofia23

fast det behöver han juh inte vara bara för det...
  • Krisselina
    ....Och förra årets marie picasso hade redan släppt en skiva innan idol.
    Lita alltid på din intuition
  • Philofix
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 09:52:20 följande:
    Vet inte om det har nämnts tidigare.Men wikipedia har utsett vinnaren.. i förtid.www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/artic...
    men det kan ju inte vara klart, man ringer ju och röstar på fredag ju.
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)