• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • hejpa

kevin var lätt bäst igår, och i hela tävlingen. även om jag personligen inte gillar honom direkt.. men han är bra artistmässigt.
    alice är för beige, men jag hoppas det kommer gå bra för henne ändå!
    är fortfarande besviken över att rock-robin inte klarade sig längre. han var/är BÄST!

• elegi
    Kaxmaja skrev 2008-12-13 11:07:27 följande:
    Ha ha kan de inte bestämma sig hur mycke folk de var i Globen igår. 13500 13800 14000 är de siffror jag hört dem säga nu
    hihi ja det är ite fasinerande faktiskt
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • Kibell
    ming skrev 2008-12-13 11:00:37 följande:
    Det är ju dags att komma nu och klaga på hans erfarenhet... Om Alice hade vunnit så hade de säkert inte sagt nånting alls. Sen finns det ju de med erfarenhet som inte faller folk i smaken också, så jag vet inte om man kan klaga på just det. Hon som var med på uttagningen som också hade sjungit i melodifestivalen gick ju inte vidare, tex.Sen spelar det väl i slutändan ingen roll vem som har fått kämpa mest eller vem som har mest erfarenhet, det handlar ju om vem folket tycker är bäst.Själv tycker jag iofs att Kevin inte alls är bra, men uppenbarligen vann han och då hjälper det inte att gnälla på sånt här i efterhand.
    Precis. Svenska avundsjukan.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2008-12-13 11:24:37 följande:
    hihi ja det är ite fasinerande faktiskt
    Ja visst är de. Dem pratar om røstningen på tv4 nu. De är de där programmet då man kan ringa in och fråga en massa saker ang tv4
  • Kaxmaja
    ming skrev 2008-12-13 11:00:37 följande:
    Det är ju dags att komma nu och klaga på hans erfarenhet... Om Alice hade vunnit så hade de säkert inte sagt nånting alls. Sen finns det ju de med erfarenhet som inte faller folk i smaken också, så jag vet inte om man kan klaga på just det. Hon som var med på uttagningen som också hade sjungit i melodifestivalen gick ju inte vidare, tex.Sen spelar det väl i slutändan ingen roll vem som har fått kämpa mest eller vem som har mest erfarenhet, det handlar ju om vem folket tycker är bäst.Själv tycker jag iofs att Kevin inte alls är bra, men uppenbarligen vann han och då hjälper det inte att gnälla på sånt här i efterhand.

Hller med. Blev de något ramaskri förra året då Marie vann? Tänkte eftersom hon hade släppt skivor innan och så? Kommer inte ihåg de.

Men de vet ni väll man måste alltid klaga på något Fel färg på skor osv

• ming
    Kaxmaja skrev 2008-12-13 11:39:12 följande:
    Hller med. Blev de något ramaskri förra året då Marie vann? Tänkte eftersom hon hade släppt skivor innan och så? Kommer inte ihåg de.Men de vet ni väll man måste alltid klaga på något Fel färg på skor osv
    Det var väl liiiiite prat om det. Hon hade ju uppträtt inför flera tusen pers tidigare. Men de deltagarna som åkte ut sa nog inget sånt som de gjorde nu i år, de var nog inte arga på henne för det.
    Det har ju alltid funnits mängder av deltagare som har sysslat med musik, släppt skivor, sjungit på större eller mindre koncerter. Så är det ju bara.
  • Jojo 85

kunde tyvärr inte se finalen igår då jag var på annat håll, men nu har jag uppdaterat mej och måste bara säga JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KEVIN VANN, YES!!!!

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)