• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • grabbarna

ja jag satt just och irriterade mig på det också..j*vligt lågt att inte kunna glädjas med vinnaren tycker jag... alice var inte helt oerfaren hon heller....förstår om hon är besviken men dom andra visar prov på oerhört dålig stil måste jag säga..

aprilsill skrev 2008-12-13 10:23:24 följande:
    Fult gjort av de andra deltagarna att hacka ner på Kevin! Han var en värdig vinnare!
  • Iskall Öl
    aprilsill skrev 2008-12-13 10:23:24 följande:
    Fult gjort av de andra deltagarna att hacka ner på Kevin! Han var en värdig vinnare!
    Gjorde de? När?
    CLUBEN!!!! ♥ thiindra.blogg.se
  • aprilsill

Iskall Öl skrev 2008-12-13 10:28:44 följande:

Gjorde de? När?
    Läs på expressens hemsida.
  • elegi
    Iskall Öl skrev 2008-12-13 10:32:22 följande:
    Expressen har ju en förmåga att förvränga saker och ting.. men okej.
    Tänkte precis samma sak, fast min tanke gällde de flesta tidningar iofs ;-9
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • aprilsill

Ja så mycket tror jag inte att expressen förvränger. Huvudmeningen är att dom tycker att det är orättvist att Kevin fick delta=dåliga förlorare. Såna var reglerna, kan man inte hantera dom behöver man inte delta.

• elegi
    aprilsill skrev 2008-12-13 10:38:41 följande:
    Ja så mycket tror jag inte att expressen förvränger. Huvudmeningen är att dom tycker att det är orättvist att Kevin fick delta=dåliga förlorare. Såna var reglerna, kan man inte hantera dom behöver man inte delta.
    Fast så är det väl varje år, alltid nåt som de som åkt ut måste klaga på ang. nya vinnaren är det inte det ena så är det det andra och egentligen ahndlar det bara om vanligt sketen avundsjuka
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • aprilsill

elegi skrev 2008-12-13 10:43:21 följande:

Fast så är det väl varje år, alltid nåt som de som åkt ut måste klaga på ang. nya vinnaren är det inte det ena så är det det andra och egentligen ahndlar det bara om vanligt sketen avundsjuka
    Precis, kan inte unna någon annan att vinna.
  • ming

Det är ju dags att komma nu och klaga på hans erfarenhet... Om Alice hade vunnit så hade de säkert inte sagt nånting alls. Sen finns det ju de med erfarenhet som inte faller folk i smaken också, så jag vet inte om man kan klaga på just det. Hon som var med på uttagningen som också hade sjungit i melodifestivalen gick ju inte vidare, tex.
    Sen spelar det väl i slutändan ingen roll vem som har fått kämpa mest eller vem som har mest erfarenhet, det handlar ju om vem folket tycker är bäst.

Själv tycker jag iofs att Kevin inte alls är bra, men uppenbarligen vann han och då hjälper det inte att gnälla på sånt här i efterhand.

Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)