• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • Kaxmaja
    ming skrev 2008-12-13 11:54:43 följande:
    Det var väl liiiiite prat om det. Hon hade ju uppträtt inför flera tusen pers tidigare. Men de deltagarna som åkte ut sa nog inget sånt som de gjorde nu i år, de var nog inte arga på henne för det.Det har ju alltid funnits mängder av deltagare som har sysslat med musik, släppt skivor, sjungit på större eller mindre koncerter. Så är det ju bara.
    Ja och eftersom det inte finns någon regel mot att artister som redan är hyfsat etablerade får vara med så får man bara tacka och ta emot. De kommer ju knappast som någon nyhet Speciellt inte efter att MArie vann förra året. Larvigt att klaga på sånt. Men de är väll så folk blir bittra och avundssjuka och vill då hitta något att klaga på. Då är det lätt att grabba tag efter minsta lilla halmstrå.

Grattis Kevin (även fast jag inte hejade på honom )
  • Jojo 85

det viktigaste är att den bästa vann sen om man har erfarenhet sen tidigare "so what". Rätt man vann.. tycker ju inte att motståndaren ens var i närheten av så bra.. hon behöver några år på sej att utvecklas.

• FruBlomquist

Åhhh, Äntligen RÄTT som vann

ღ Amor Vincit Omnia ღ
  • bossemoren
    Kaxmaja skrev 2008-12-13 12:18:19 följande:
    Bäst igår var Faddegalan
    Haha, näääää, bäst var när Jidhe sa:
    Ett stort tack till Måns Zelmerlöv som ville vara här, men som inte kunde...och även ett stort tack till Amanda som kunde vara här, men som inte ville ! Jätteloligt !
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • Kaxmaja
    bossemor1 skrev 2008-12-13 12:24:40 följande:
    Haha, näääää, bäst var när Jidhe sa: Ett stort tack till Måns Zelmerlöv som ville vara här, men som inte kunde...och även ett stort tack till Amanda som kunde vara här, men som inte ville ! Jätteloligt !
    Ja de var oxå kul. Men jagskrattar fortfarande åt Faddegalan Har kollat på de typ 20 gånger idag på morgonen

Nu kollar jag på lili & Susi
  • Jenny87

Jag förstår inte varför vissa tycker att det var orättvist att Kevin vann, bara för att han har varit med i melodifestivalen på malta. Han är ju inte igenkänd här liksom, men alice har ju också varit med i tv. Så varför skulle det ha varit mer rättvist att hon vann då?

Jag blir lika glad varenda gång jag tittar på klippet när man får veta vem som vinner när man ser hur glad Kevin blir

(¯`°?.¸ ღ♥ Måns 13 november 2007 ♥ღ¸.?°´¯)
  • ming

Men tror ni att Amanda inte ville vara där, eller sa han bara så för att det skulle vara roligt?
    Hon ska ju vara med på faddergalan, det kanske var mycket inför det liksom.

• ming
    Jenny87 skrev 2008-12-13 12:30:06 följande:
    Jag förstår inte varför vissa tycker att det var orättvist att Kevin vann, bara för att han har varit med i melodifestivalen på malta. Han är ju inte igenkänd här liksom, men alice har ju också varit med i tv. Så varför skulle det ha varit mer rättvist att hon vann då? Jag blir lika glad varenda gång jag tittar på klippet när man får veta vem som vinner när man ser hur glad Kevin blir
    Vilket tv-program har hon varit med i tidigare?

Jag vet att Anna var med i någon småstjärnorna eller vad det nu var, och vann(?) har jag för mig. Ingen klagade på det, minsann.
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)