• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • elegi
    ming skrev 2008-12-13 12:32:34 följande:
    Vilket tv-program har hon varit med i tidigare? Jag vet att Anna var med i någon småstjärnorna eller vad det nu var, och vann(?) har jag för mig. Ingen klagade på det, minsann.
    Fast hade hon vunnit hade dom säkert klagat på det oxå
    Angelzezzans officiella fanclub: www.familjeliv.se/Forum-5-154/m38328751.html
  • ming
    Jenny87 skrev 2008-12-13 12:30:06 följande:
    Jag förstår inte varför vissa tycker att det var orättvist att Kevin vann, bara för att han har varit med i melodifestivalen på malta. Han är ju inte igenkänd här liksom, men alice har ju också varit med i tv. Så varför skulle det ha varit mer rättvist att hon vann då? Jag blir lika glad varenda gång jag tittar på klippet när man får veta vem som vinner när man ser hur glad Kevin blir
    De menar väl inte att det är för att han är kändis, utan för att han redan har en massa erfarenhet. Han vet ju redan hur man ska sjunga och uppträda så det blir ingen tävling mellan honom och de andra. Men han följde ju reglerna och det är kanske lite sent att komma nu i efterhand och gnälla. Om Alice vann skulle säkert ingen klaga på att Kevin minsann har varit med i melodifestivalen på Malta.
  • Kaxmaja
    ming skrev 2008-12-13 12:31:31 följande:
    Men tror ni att Amanda inte ville vara där, eller sa han bara så för att det skulle vara roligt?Hon ska ju vara med på faddergalan, det kanske var mycket inför det liksom.
    Tror att han bara sa så för att vara rolig.
  • Jenny87
    ming skrev 2008-12-13 12:32:34 följande:
    Vilket tv-program har hon varit med i tidigare?Jag vet att Anna var med i någon småstjärnorna eller vad det nu var, och vann(?) har jag för mig. Ingen klagade på det, minsann.
    Jag kommer inte ihåg vad det var hon var med i men dom visade det i idol en gång också.
    ming skrev 2008-12-13 12:34:55 följande:
    De menar väl inte att det är för att han är kändis, utan för att han redan har en massa erfarenhet. Han vet ju redan hur man ska sjunga och uppträda så det blir ingen tävling mellan honom och de andra. Men han följde ju reglerna och det är kanske lite sent att komma nu i efterhand och gnälla. Om Alice vann skulle säkert ingen klaga på att Kevin minsann har varit med i melodifestivalen på Malta.
    Men Alice har ju också erfarenhet då eftersom hon som sagt också uppträtt för publik i tv
    (¯`°?.¸ ღ♥ Måns 13 november 2007 ♥ღ¸.?°´¯)
  • Trileia

Precis, då får man väl lägga i en högre växel då, och försöka mer. Uppskatta att man får ordentlig konkurens.. så jävla löjligt att hålla på och gnälla. Tävling people!!

ming skrev 2008-12-13 12:34:55 följande:
  • Pyff

bossemor1 skrev 2008-12-13 12:24:40 följande:

Haha, näääää, bäst var när Jidhe sa: Ett stort tack till Måns Zelmerlöv som ville vara här, men som inte kunde...och även ett stort tack till Amanda som kunde vara här, men som inte ville ! Jätteloligt !
    Jaaaa, det var sååå bra! Hejja Jidhe och kass Amanda!
  • MammaHela
    Pyff skrev 2008-12-13 17:17:44 följande:
    bossemor1 skrev 2008-12-13 12:24:40 följande: Jaaaa, det var sååå bra! Hejja Jidhe och kass Amanda!
    fast jag läste på aftonbladet att det var ett skämt. Hon kunde inte komma för hon hade Faddegalan (hihi) idag och hade inte tid.

Men för att göra det roligare så sa Jidhe så...
  • Kaxmaja
    MammaHela skrev 2008-12-13 17:40:09 följande:
    fast jag läste på aftonbladet att det var ett skämt. Hon kunde inte komma för hon hade Faddegalan (hihi) idag och hade inte tid.Men för att göra det roligare så sa Jidhe så...
    faddegalan ha ha ha skrattar fortfarande åt de. Hmmm måste nog kolla på de engång till
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)