• Zozzo87

IDOL 2008 (Vol2)

Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!

www.tv4.se/idol

• Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)
  • dio

Tackar för denna gång jag med, trevligt med lite "sällskap" under idol.
    Missade finalen, och missade dessutom reprisen av finalen haha, nåja.

• xxmeyaxx

Eftersom jag missade finalen i fredags (hade ju föreställning) så tittade jag idag.
    Jag visste dock att Kevin vann. Kunde inte vänta med att ta reda på det. Haha.

Är det någon som vet hur det såg ut procentuellt?

Jag tycker att båda gjorde en kanontävling. Men Kevin var nog lite vassare med vinnarlåten

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • MammaMiia88
    xxmeyaxx skrev 2008-12-14 21:52:29 följande:
    Eftersom jag missade finalen i fredags (hade ju föreställning) så tittade jag idag. Jag visste dock att Kevin vann. Kunde inte vänta med att ta reda på det. Haha. Är det någon som vet hur det såg ut procentuellt? Jag tycker att båda gjorde en kanontävling. Men Kevin var nog lite vassare med vinnarlåten
    kevin vann med 60% av rösterna
    2007-12-06 och 2009-04-27
  • ludenben

Då var det ju inte helt ojämt för Alice fick med sina 40% ändå en hel del röster. Trodde att Kevin hade mycket mer...

MammaMiia88 skrev 2008-12-14 21:58:36 följande:
  • ming
    MammaMiia88 skrev 2008-12-14 21:58:36 följande:
    Sa de det på programmet, för det missade jag? Jag undrade varför de inte sa det.
  • xxmeyaxx
    ming skrev 2008-12-15 11:19:50 följande:
    Sa de det på programmet, för det missade jag? Jag undrade varför de inte sa det.
    stod så i Expressen (såg jag senare)
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • Ráhkisvuohta

Halloj!
    Har sett att det diskuterats längre bak om hur vida Kevin är värdig lr inte pga "melodifestivalerna" på Malta....
    Tycker absolut att han är värdig, han har ju inte blivit ngn känd artist pga av det...
    O att han har mera erfarenhet pga av det, de kanske han har men (med risk för att upprepa ngn) Då borde inte fjolårets Marie varit värdig då hon släppt en singel innan sin medverkan i IDOL, då kan man ju hävda att hon redan var artist med en karriär o allt...
    Kevin hade inte kommit ngn vart med sin karriär, då är det ju klart att han vill pröva lyckan i en tävling, i ett land där man kanske har större chans att lyckas! Han har ju själv sagt till tidningarna att Malta inte är ngt "musik" land, ska han då ge upp sin dröm bara för att han prövat melodifestivalen utan framgång?
    Nä heja Kevin! De var du värd!
    Sen hans reaktion när han upptäckte att han vunnit! OSLAGBART! där såg man HUR mkt han verkligen vill de här, kom nästan en tår på mej oxå

ps, Tyckte Alice var fantastiskt bra hon oxå (de var som att hon helt plötsligt fann artisten inom sej under finalen!) så båda var värdiga vinnare som gjorde fantastiska uppträdanden! Sen brukar det ju gå jätte bra för 2an så Alice dyker nog upp på skivhyllan inom kort

hade bra!

• Pyssilullan

Nu sitter ja med Alice här bredvid o läser Haha hon tycker de är konstigt att läsa om sig själv.. Känns som ni skriver om ngn annan säger hon

Men Alice VAR mkt bättre på Finalkvällen.. även om jag tycker kevin vart starkare i längden

• sofia23

Hoppas det går bra för Alice nu......tycker hon är grym men kevin var oxå en värdig vinnare...dock hejade jag på robin b..

• Pyssilullan
    sofia23 skrev 2008-12-15 21:37:16 följande:
    Hoppas det går bra för Alice nu......tycker hon är grym men kevin var oxå en värdig vinnare...dock hejade jag på robin b..
    Jag satt breve Robin B i globen haha intresseflaggan!
Svar på tråden IDOL 2008 (Vol2)