IDOL 2008 (Vol2)
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Här samlas IDOL fans och diskuterar,jaa just det IDOL!!
www.tv4.se/idol
Tackar för denna gång jag med, trevligt med lite "sällskap" under idol.
Missade finalen, och missade dessutom reprisen av finalen haha, nåja.
Eftersom jag missade finalen i fredags (hade ju föreställning) så tittade jag idag.
Jag visste dock att Kevin vann. Kunde inte vänta med att ta reda på det. Haha.
Är det någon som vet hur det såg ut procentuellt?
Jag tycker att båda gjorde en kanontävling. Men Kevin var nog lite vassare med vinnarlåten ![]()
Då var det ju inte helt ojämt för Alice fick med sina 40% ändå en hel del röster. Trodde att Kevin hade mycket mer...
Halloj!
Har sett att det diskuterats längre bak om hur vida Kevin är värdig lr inte pga "melodifestivalerna" på Malta....
Tycker absolut att han är värdig, han har ju inte blivit ngn känd artist pga av det...
O att han har mera erfarenhet pga av det, de kanske han har men (med risk för att upprepa ngn) Då borde inte fjolårets Marie varit värdig då hon släppt en singel innan sin medverkan i IDOL, då kan man ju hävda att hon redan var artist med en karriär o allt...
Kevin hade inte kommit ngn vart med sin karriär, då är det ju klart att han vill pröva lyckan i en tävling, i ett land där man kanske har större chans att lyckas! Han har ju själv sagt till tidningarna att Malta inte är ngt "musik" land, ska han då ge upp sin dröm bara för att han prövat melodifestivalen utan framgång?
Nä heja Kevin! De var du värd!
Sen hans reaktion när han upptäckte att han vunnit! OSLAGBART! där såg man HUR mkt han verkligen vill de här, kom nästan en tår på mej oxå
ps, Tyckte Alice var fantastiskt bra hon oxå (de var som att hon helt plötsligt fann artisten inom sej under finalen!) så båda var värdiga vinnare som gjorde fantastiska uppträdanden! Sen brukar det ju gå jätte bra för 2an så Alice dyker nog upp på skivhyllan inom kort
hade bra!
Nu sitter ja med Alice här bredvid o läser
Haha hon tycker de är konstigt att läsa om sig själv.. Känns som ni skriver om ngn annan säger hon
Men Alice VAR mkt bättre på Finalkvällen.. även om jag tycker kevin vart starkare i längden
Hoppas det går bra för Alice nu......tycker hon är grym men kevin var oxå en värdig vinnare...dock hejade jag på robin b..