Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping del 2!!

Hittade hit

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2008-11-14 22:39:01 följande:
    Godkväll i tråden!Skulle bara påminna er om loppisen i morgon, ni som vill komma dit!Rystad Folkets Hus kl 10-15.
    Jag tar mig inte så långt utanför dörren just nu så vi får skippa loppisen. Men det blir ju som sagt fler ggr Hoppas du får mycket sålt!
  • JePaLuLi

Lucas ska snart på 1-årskontroll och det ska bli så kul att se vad han väger och hur lång han är nu. När han var 10 månader var han 78 cm och vägde 9350 gram. Lång och smal kille

9 dagar kvar till min lille prins får fira sin första födelsedag

• JePaLuLi

Jag vill också till Ullared!!

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-11-16 19:35:42 följande:
    dumpa ungarna hemma med mannen o häng på så är vi full bil...
    Ska bara få ut nr 2 först
    När åker vi?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2008-11-16 19:57:02 följande:
    minns inte att jag såg några tyger alls men samtidigt så kollar jag aldrig efter det heller så....
    Hehe, ja jag säger till. Det ska väl inte dröja alltför länge
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-18 10:17:27 följande:
    Hade för mig att moderaterna pratade om det..
    Fast det är väl inget bestämt? Kan jag aldrig tänka mig iaf...
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-18 10:49:54 följande:
    Nej det är nog så... man kan ju aldrig lite på de där borgliga..
    Nej verkligen inte. Det har man ju lärt sig nu. Det bara snackas en massa!
  • JePaLuLi

Man kan ju beställa en fotobok för endast 49 :- nu på www.extrafilm.se/tv4
    Det är ju också en kul present!

• JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-18 20:39:27 följande:
    Mammatill4a skrev till mig förut att de har varit o fotat sig idag. Så snart får vi hålla utkik
    Japp, det skrev hon till mig med. Hoppas hon får reda på när de ska vara med i tidningen snart!
    Ska och hälsa på underverket på fredag om det inte hunnit bli nån bebis här än
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!