Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping del 2!!

Marayah skrev 2008-11-20 10:23:57 följande:
    NEJ du ska inte bli hemskickad. Du ska ha bebis.
    Hehe, kan du säga det till dem?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-20 13:29:23 följande:
    Oj, är det redan dags? Fick för mig att det var vid lucia? Men jag kanske är helt ute o cyklar Lycka till!
    Den 8/12 har jag bf. Men det är ju ingen som tror att jag kommer gå så länge eftersom jag får barn så tätt. Jag rä ju redan öppen dessutom. Men inget nytt hände idag iaf. Vi var uppe på förlossningen och allt såg bra ut. Fick diagnosen svår foglossning och istället för bebis fick jag massa tabletter med mig hem. Surt sa räven
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-20 18:40:02 följande:
    Ok. Hur mycket öppen är du? Jag var öppen 4 cm från vecka 34 med Leo o 1,5 cm från vecka 33 med Vincent, men gick ändå tiden ut Visserligen fick jag inte barn jättetätt.Trist att det inte var dags nu.
    Det var fortfarande 4 cm så värken kom inte från livmodern.
    Lite trist, för man börjar ju hoppas på ett sätt. Men nu kanske vi får fira Lucas ettårsdag utan att oroa oss i alla fall
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-11-21 20:15:18 följande:
    Jag tror inte att det gör det, för detta är inte i samband med djurparken så att säga Får säga till min mamma som bor i Norrköping o hålla utkik i tidningen.Skulle ju vara så kul att åka dit med Leo.
    Dit skulle jag också vilja åka!
    Det finns en norrköpingstråd, säkert nån där som vet...
  • JePaLuLi

Vad olika det är med storlekar egentligen. Lucas har 80 på sin overall nu och den tror jag inte att han kan ha nästa år...

Imorgon blir min stora prins 1 år. Gud, jag blir alldeles sentimental här

• JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-24 10:53:46 följande:
    Hihi, ja men Lucas ser ju ut att vara i samma ålder som Molly nästan.. fast det skiljer 11 månader på dem =) *hihi* Men jag räknar inte med att hon skall bli så stor så det är bra om hon är liten i växten... det förenklar det hela lite istället
    Hihi, ja han är en stor kille. Och Molly är en liten nätt tjej som är supersöt!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-24 12:24:39 följande:
    Har ett par jättesnygga PAX kängor i svart-kamo.. waterproof! Köpte dem på rean till MOlly förra vintern.. men det var rätt sent på året då så de kom bara till användning en gång.. syns knappt. Storlek 21
    Lucas har 21 annars, så vill ingen annan köpa dem så är jag intresserad av dem.
    De var jättesnygga!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-24 17:27:04 följande:
    Jag var nere på stan innan och hittade faktiskt samma känga på kalle p sko så jag frågade dem om hon kunde mäta storlek 21 och hon sa att de var ungefär 13 cm invändigt... själv vet jag inte om det kan stämma.. för om de är 15 utvändigt.. *humm* Ja, kanske det... men de har ju lite bättre linjaler på skoaffären så =) Hon sa även att de passar bäst till någon som har 11-11½ cm fötter, man skall lägga på 1½-2 cm när man köper vinterskor.Ja, du kan ju få köpa dem om inte Maria84 skulle ha dem.
    Ok. Ska mäta hans fötter då
    Ja, det vore toppen om de passade. Och om hon nu inte vill ha dem...
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-24 17:27:04 följande:
    Jag var nere på stan innan och hittade faktiskt samma känga på kalle p sko så jag frågade dem om hon kunde mäta storlek 21 och hon sa att de var ungefär 13 cm invändigt... själv vet jag inte om det kan stämma.. för om de är 15 utvändigt.. *humm* Ja, kanske det... men de har ju lite bättre linjaler på skoaffären så =) Hon sa även att de passar bäst till någon som har 11-11½ cm fötter, man skall lägga på 1½-2 cm när man köper vinterskor.Ja, du kan ju få köpa dem om inte Maria84 skulle ha dem.
    Mätte hans fötter (vilket inte var det enklaste) men han har typ 13-13,5 cm på fötterna så de är nog lite små
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2008-11-24 17:49:27 följande:
    Hihi, ja det blir nog lite smått då. Men tycker ju att de borde passa till någons om drar 18/19 i vanliga fall.
    Ja det tycker jag!
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!