• Marayah

VI från Linköping del 2!!

Ännu en ny tråd.  Va vi e duktiga på att pladdra.

Marko 031103, Filip 080621
  • Svar på tråden VI från Linköping del 2!!
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2008-12-22 14:48:58 följande:
    hela 162cm kort är ja har väll 31-32 i längd på jeans...
    Jag har två par mammabyxor oxå som du kan få låna. Fast jag vet inte om du kan ha dem, jag är ju lite större än dig Det är M i. O jag är lite kortare än dig oxå. 155 cm är jag. Men det ena paret som är jeans är väldigt långa för mig så de borde du kunna ha iaf, om du kan ha M vill säga. Det andra paret är lite finbyxor aktiga, jag hade dem på julen förra året.
    Vill du så kan du få prova nån dag sen efter jul?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Mizzz skrev 2008-12-22 10:15:22 följande:
    Lovm:Va tråkigt att mormor gick bort Finns här för dig om du vill prata och gråta någon gång!Och tack för en jätte trevlig kväll och natt i lördags!Dom där killarna som hängde efter oss hela natten döck upp precis efter att din taxi hade åkt, ena killen klaga på att han inte hade någon stans att sova och blev tokarg när jag sa nej, men som tur va hade han sina kompisar med som lugna ner honom.Nu sitter vi hela familjen i sthlm och idag ska vi ut och julshoppa lite, jag ska köpa lite nya kläder att ha på julafton och F ska köpa den sista julklappen.
    Tack, känns så skönt att höra! Du vet då när jag ringde min mamma o frågade om mormor, mamma ville inget säga då för då visste hon att jag skulle bli helt förstörd, det var bra av henne så jag ändå fick min ute kväll för det var verkligen kul vi hade

Oj, kändes ju inte alls bra att lämna dig där, skönt att inget hände! De killarna var verkligen efterhängsna. O inte förstod de nej heller.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-12-22 14:32:50 följande:
    ja blir lite less på den här stan faktist, finns ju fanimig nåra fina mammakläder... *grumpf*hitta en sida på nätet så ska våga mig på att beställa ett par jeans, hoppas dom passar!4mom.se
    Där har de jättefina mammakläder
    Maria84 skrev 2008-12-22 15:47:47 följande:
    Vilket väder! Storm och regnrusk, ger ju inte mer julkänsla direkt! Nu ligger båda grabbarna och sover här. Pratade med vc tidigare idag och enligt henne så skulle barnen kunna vara bland folk såvida de inte kräks och att man är noga efter toalettbesöken, dvs spritar stol och handfat. Men vi får väl se hur det blir, känns inte så lockande. Men går det över lika fort på Liam som på Lucas så finns det ju en liten chans ialla fall. Nåt som förvånar mig lite är alla olika bud ang hur länge man ska vara hemma. Enligt sjukvårdsupplysningen 12 timmar efter symtomfrihet, vc 12-24 timmar och så nätet 48-72 timmar. Men nu får de magdroppar också för att försöka återställa magen lite ialla fall. Är glad att det är en mild variant de har åkt på.
    Hoppas de kryar på sig innan julafton!

Lucas fick nån gråtattack förut, han måste haft ont för jag har aldrig sett eller hört honom så. Det var fruktansvärt. Han blev nästan helt apatisk.
    Jag hoppas att det bara var nåt tillfälligt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas ♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus♥¸.?°´¯) ♥
    Skorpan08 skrev 2008-12-22 13:11:44 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-12-22 09:22:26 följande: Jag förstår att det är jobbigt gumman. jag önskar det fanns något jag kunde säga som gav lite lindring. Men sorgen måste ju ut, dert måste få ta lite tid. Du ska veta att jag finns här och jag tänker på dig.Självklart får du skriva av dig när du behöver. Det är väl vad vänner är till för.Hoppas du hittade vad su sökte ute i Tornby.
    Tack, ni är verkligen supergoa! Känns lite bättre när jag vet att jag får stöd av er oxå

Jag, Leo o Vincent är nyss hemkomna från Tornby o herregud vad folk!Förvånad Tror att jag aldrig har sett så mycket folk som det var idag, var ju riktigt knökfullt överallt o vi hittade ingenstans att äta för det var såå smockat, så vi gick till mcdonalds, men där var det lika fullt, till slut hittade vi platser. O bussen till o från tornby var oxå proppad. Trodde inte att det skulle vara så mycket nu, trodde att de flesta hade gjort sitt redan..

• Maria84
    LoVsm - bättre att prata om det än att hålla det inom sig. Och det är så skönt att kunna ventilera och prata om det. Vet ju när min mormor och min farfar gick bort, stod dem väldigt nära båda två. Väntade Liam när farfar gick bort.
    Prata av dig bara så lyssnar vi! Klart vi stöttar dig! Stor kram!

Kan tänka mig att det var mycket folk idag, jag ska in en sväng imorron och försöka hitta nåt till sambon och det känns ju lite mindre lyckat för det lär nog inte vara mindre folk imorron är jag rädd.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Fru T

Jaa drös över mig me bysser provar gärna efter julen å nyåret..

ja kommer få göra en ny sats knäck trots dubbel igår det va ju attans gott me knäck Räcka ut tungan

Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-12-22 15:03:14 följande:
    dinana: hur har det gått för dig idag, du har väll vart hos bm va?
    Jo jag var där i morse, eller träffade aldrig barnmorskan men jag var där och lämnade urinprovet. De skulle höra av sig senare om hur det går. Jag skall tillbaka igen den 30e december så det är ju inte så långt kvar tills dess.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen BF 13 juni ♥ 2 dagar till jul
  • Mammatill4a

Jennyopatrik : stackars lille lucas, hoppas de inte händer igen. Arvid brukar få såna skrik när han får ont i magen på kvällarna, men igår hade han inget ont i magen alls, vart chockad sj när kl var så mkt och han fortfarande var så lugn och somnade utan protester. Ge honom en kram från mig

• dinana
    Fru T skrev 2008-12-22 16:02:01 följande:
    Jaa drös över mig me bysser provar gärna efter julen å nyåret.. ja kommer få göra en ny sats knäck trots dubbel igår det va ju attans gott me knäck
    Har en del byxor i storlek S som börjar bli försmå för mig.. får inte på dem över höfterna längre... jag kanske är lite bredare än dig.
    ♥ Mamma till Molly ?061216 och liten i magen BF 13 juni ♥ 2 dagar till jul
Svar på tråden VI från Linköping del 2!!