VI från Linköping del 2!!
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Ännu en ny tråd. Va vi e duktiga på att pladdra.
Go morgon på er, arvid förkylning på dag 4a, börjar ge med sig lite, han har legat på golvet i 1 timme drygt och pratat, inget han orkat de senaste 3 dagarna, är lite snorig bara och hostig. Idag ska vi kurrera övriga i familjen och hoppas vi blir bra tills nästa vecka. Magnus ska hoppa in och jobba 4 timmar måndag, tisdag de ger ju pengar, sparas mkt nu då vi ska köpa ny vagn till arvid när han växt ur liften till den vagn vi har nu. Familjetrollet: hoppas inte ryggen tog stryck bara, ja brukar alltid vrida till den när jag halkar, här är de dåliga med på att fixa gångbanorna.
Gomorron tjejer!
Här blir jag hämtad runt 9 av en kompis och sen bär det iväg in till Tornby och rea
Sen är tanten försenad med 3 dagar nu så ett test ska väl inhandlas också, om jag inte väntar lite till.
Resten av familjen sover fortfarande här så det är riktigt lugnt här hemma.
Malin - vad skönt att Arvid har blivit lite bättre, då går det ju åt rätt håll ialla fall.
Familjetrollet: glömde ju skriva att arvid är som en 4 månaders i växten, en liten rund en, så ska ta kort nån dag när vi åker bil så får nån sätta in de i tråden. De kommer ja inte ihåg, vilken de var, men de kan vi ta i inboxen. Ok, hoppas du inte får mer ont, jag karlar äter allt för mkt ibland. Maria84: ha det så kul idag och hoppas ni får ett plus snart, farfar skämtade att vi kunde åka hem och göra en till igår, de tycker vi gör söta barn men ha ha inte. Ja det är skönt att han är bättre lilla arvid. Vill ju bli lite social mot världen igen.
Ååh, jag vill också på REAN!
Men icke, vi ska till Norrköping och sambons syster för att fira jul där...
Ska iaf svänga in på Media Markt och se om man kommer hem med ett nytt hemmabio
Malin: Ni gör ju väldigt söta barn
Funderar ni på en till eller?
Vi lyckades ju få till det häromdagen så med vår tur blir jag väl gravid igen. Haha, nä nu vill jag allt vänta lite. Nån som vet om mensen måste ha kommit innan man kan börja med minipiller? Eller kan jag ta dem redan nu??
Jennyopatrik: tack, ha ha nej du inga fler barn här inte, var bara nåt farfar kläckte ur sig , när vi pratade kläder mm. Här blir de inget försen ja är skyddad för som sagt annars prickas de väll rätt här med. Tyvärr vet jag inget om det. Hoppas ni får en bra dag i norrköping och att ni hittar de ni söker.
HAHA, vagn galning. Väntar med SPÄNNING på att få se nya vrålåket.